Wat voor (tweede) videokaart heb ik nodig voor een derde mon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 30-12-2020
Hallo,
Ik heb een nvidea geforce gtx 1660 met 2 monitors. Ik wil graag een derde monitor gebruiken maar mijn videokaart heeft maar 2 display poorten. Ik denk dat een tweede videokaart de goedkoopste optie is, maar ik zou niet weten wat voor een en hoe ik daar mijn 3e monitor op zou moeten aansluiten...

Kan iemand mij hiermee helpen?
-heb ik een 2e videokaart nodig?
-zo ja, welke?
-hoe sluit ik mijn derde scherm aan, aan een tweede videokaart?

Beste antwoord (via Julian_r op 04-08-2020 09:58)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Sowieso, monitor heeft HDMI volgens hem, hij heeft een DVI-D output over, conclusie, dat werkt met een DVI -> HDMI kabel.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 16:37

SpamLame

niks

Heb je een cpu met igpu en geschikte output op je moederbord en bied dat voldoende in termen van performance en resoluties, Dan is dat het goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Ik heb nog een hdmi poort over ja, denk van mijn moederbord. Momenteel is mijn performence goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Kan ik daar ook een scherm op aansluiten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 21:14

M2M

medicijnman

Normaliter wel, zolang het gebruikt wordt voor 2-dimensionaal beeld. En check even in de bios van je computer. Soms wordt de interne GPU uitgeschakeld als er een videokaart geplaatst is.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:01
Welke GTX 1660 heb je?
Welk moederbord en cpu?
Welke monitoren?

Draai hier met 3 schermen op een 1650 Super dus moet op jouw 1660 ook geen probleem zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Uszka op 02-08-2020 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Gewoon de HDMI van je videokaart gebruiken? (Lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij die niet heeft, en voor een 'normaal' scherm voldoet dat, voor een 144Hz scherm meestal niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Dank voor alle reacties, ik kom hier zeker verder mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
Julian_r schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:33:
Dank voor alle reacties, ik kom hier zeker verder mee
LOL, zonder antwoord te geven op de gestelde vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Weet iemand ook hoe ik mijn derde scherm kan instellen, als ik hem aansluit met hdmi op mijn moederbord wordt hij namelijk niet herkent?
Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
In het bios van het moederbord moet de igpu op enable staan ipv auto.

Welke monitoren heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Mijn schermen zijn van aoc, maakt dat nog uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
Resolutie wellicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Is er nog iets wat ik moet checken dan? Voor ik het scherm aansluit?
Of kan er niks mis gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 20:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wat heb je inmiddels al geprobeerd? Je dropt namelijk vrij veel (basic) vragen en bent zeer beknopt in je antwoorden.. Over het algemeen helpen mensen je hier graag, als je maar wat inzet toont :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:14
Julian_r schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:28:
Wat wel uitmaakt is welk moederbord en processor je hebt, maar dat heb je nog steeds niet gedeeld.
Julian_r schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:16:
Is er nog iets wat ik moet checken dan? Voor ik het scherm aansluit?
Of kan er niks mis gaan?
Er kan van alles misgaan, dus begin met de informatie te delen waar om gevraagd werd :)

[ Voor 36% gewijzigd door Hahn op 02-08-2020 23:21 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Ik heb een intel i5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-10 21:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

@Julian_r Om jou beter te kunnen helpen ziou het makkelijk zijn als jij de gehele specificaties van jouw PC even in de openingspost zet. Met andere woorden pprocessor, moederbord, exact VGA kaart etc. Daarnaast probeer ook antwoord te geven op vragen die men jou stelt, dat helpt een stuk bij het vinden van de antwoorden op jouw vraag. ;)
Daar hebben wij niet zo heel veel aan, er zijn namelijk veel verschillende type Intel i5 processoren, welke type nummer heeft de processor bijvoorbeeld. Daarnaast het merk en type van jouw moederbord en VGA kaart, zijn ook handig zoals ik in het eerste deel van mijn reactie al aangaf.
M2M schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 13:27:
Normaliter wel, zolang het gebruikt wordt voor 2-dimensionaal beeld. En check even in de bios van je computer. Soms wordt de interne GPU uitgeschakeld als er een videokaart geplaatst is.
Het is niet altijd mogelijk om de iGPU in te schakelen als er een dedicated kaart is ingestoken. Dat is moederbord en mogelijk BIOS afhankelijk.

[ Voor 60% gewijzigd door _Dune_ op 02-08-2020 23:31 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Intel Core i5 9400F 2.9GHz / max. 4.1GHz (Coffee Lake) 6-core Processor
Gigabyte H310M S2H Moederbord

Dit heb ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Ik heb begrepen dat ik mijn derde scherm kan aansluiten op mijn moederbord via een hdmi kabel, dit is mij nog niet gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Julian_r schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:27:
Ik heb begrepen dat ik mijn derde scherm kan aansluiten op mijn moederbord via een hdmi kabel, dit is mij nog niet gelukt
Waarom is dat niet gelukt dan? Leg in detail uit wat je geprobeerd hebt en wat er niet werkt.

Heb je een HDMI-kabel in je moederbord gestopt, en die aangesloten op de monitor? Heb je in de BIOS ingesteld dat de iGPU gebruikt moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Julian_r schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:26:
Intel Core i5 9400F 2.9GHz / max. 4.1GHz (Coffee Lake) 6-core Processor
Gigabyte H310M S2H Moederbord

Dit heb ik
Volgens mij missen wij nu nogaltijd het exacte merk en type van jouw VGA kaart. :) Ik kan mij bijna niet voorstellen dat de kaart geen drie aansluitingen heeft. Tegenwoordig kan practisch elke kaart drie schermen aansturen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Ik heb hem idd aangesloten op mijn moederbord met hdmi, maar hij herkende mijn scherm niet. Via bios heb nog niet geprobeert, ik wilde dus weten of ik dat veilig kon doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 23:05
Welke GTX 1660 (merk en model) heb je? Ze hebben allemaal naar mijn weten minimaal 3 aansluitingen voor schermen.
Hahn schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:28:
[...]

Waarom is dat niet gelukt dan? Leg in detail uit wat je geprobeerd hebt en wat er niet werkt.

Heb je een HDMI-kabel in je moederbord gestopt, en die aangesloten op de monitor? Heb je in de BIOS ingesteld dat de iGPU gebruikt moet worden?
Waarschijnlijk omdat TS een GTX GPU gebruikt, je kan naar mijn weten niet op een desktop beide tegelijk door elkaar gebruiken (iGPU en losse GPU)

correct me if I'm wrong

[ Voor 9% gewijzigd door Mizgala28 op 02-08-2020 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Ik heb een gtx 1660 videokaart, deze heeft alleen 2 displaypoorten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Julian_r schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:30:
Ik heb hem idd aangesloten op mijn moederbord met hdmi, maar hij herkende mijn scherm niet. Via bios heb nog niet geprobeert, ik wilde dus weten of ik dat veilig kon doen
Het is al meerdere keren benoemd dat je daar naar moet kijken, dus ja, dat kan je veilig proberen. Er gaat niks ontploffen.
Mizgala28 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:30:
[...]

Waarschijnlijk omdat TS een GTX GPU gebruikt, je kan naar mijn weten niet op een desktop beide tegelijk door elkaar gebruiken (iGPU en losse GPU)

correct me if I'm wrong
Het hangt af van het moederbord en natuurlijk of je CPU een iGPU heeft, maar in veel gevallen werkt dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Julian_r schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:32:
Welke kaart is het exact? Merk (Asus, MSI, Gigabyte enz) en model (Gaming X, Windforce, Strix enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Je noemt hier alleen de GPU die de kaart bevat, maar geen merk en type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Geforce nvidea, en gygabyte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-10 04:00
De i5 9400F heeft helemaal geen iGPU, scherm op het moederbord aansluiten zal dus niet helpen.

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:36

sapphire

Die-hard pruts0r

Mizgala28 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:30:
Welke GTX 1660 (merk en model) heb je? Ze hebben allemaal naar mijn weten minimaal 3 aansluitingen voor schermen.

[...]

correct me if I'm wrong
Of omdat een 9400F geen iGPU heeft ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Hahn schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:32:
[...]

Het hangt af van het moederbord en natuurlijk of je CPU een iGPU heeft, maar in veel gevallen werkt dat prima.
Ik ben verbaasd, ik heb nog nooit gezien dat je tegelijk iGPU van je CPU tegelijk met een losse GPU in een desktop kon gebruiken, en ik heb zat Intel systemen gehad met een iGPU, het werkte nooit tegelijk naar mijn weten maar altijd 1 of de ander.

Misschien dat Intel de boel heeft aangepast of zo, maar zelf nog nooit gezien of kunnen uitvoeren.
sapphire schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:33:
[...]

Of omdat een 9400F geen iGPU heeft ?
Dat sowieso want F modellen hebben geen iGPU, maar zelfs als het eentje met GPU was, dit is voor het eerst dat ik zoiets hoor (iGPU en losse GPU door elkaar tegelijk gebruiken)

Vandaar mijn verbazing een beetje...

[ Voor 24% gewijzigd door Mizgala28 op 02-08-2020 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
@iCore weet jij een andere (goedkope) oplossing, hoe ik wel mijn derde scherm kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Als ik naar de pricewatch kijk kom ik nogaltijd op vier verschillende kaarten uit Click

Overigens het aansluiten van een monitor op jouw moederbord zal ook niet gaan want zover ik weet heeft betreffende processor geen iGPU aanboord.
Mizgala28 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:35:
[...]
Ik ben verbaasd, ik heb nog nooit gezien dat je tegelijk iGPU van je CPU tegelijk met een losse GPU in een desktop kon gebruiken, en ik heb zat Intel systemen gehad met een iGPU, het werkte nooit tegelijk naar mijn weten maar altijd 1 of de ander.

Misschien dat Intel de boel heeft aangepast of zo, maar zelf nog nooit gezien of kunnen uitvoeren.
In veel configuratie werkt het inderdaad ook niet (is mijn ervaring), maar is sterk afhankelijk van moederbord en BIOS.

[ Voor 34% gewijzigd door _Dune_ op 02-08-2020 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
[...]

Heb je het ooit geprobeerd dan? Als je het handmatig aanzet in de bios, dan werkt het prima. Hoef je mijn woord niet voor te geloven, zat resultaten met zoeken bij google naar 'igpu and gpu at the same time'.

Maar in dit geval heeft de 9400F geen iGPU, dus gaat het niet werken en zal @Julian_r een losse tweede videokaart moeten gebruiken (of de processor vervangen door eentje die wel een iGPU heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Heeft iemand een andere optie om wel mijn derde scherm te kunnen aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
@Hahn weet jij toevallig een goedkope videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-10 04:00
Weet je zeker dat je een Gigabyte GTX 1660 hebt? alle 1660's van G9igabyte die in de pricewatch staan hebben 3 displaypoorten en 1 hdmi poort.

Stuur anders even een foto van de achterkant van je pc?

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Julian_r schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:35:
@iCore weet jij een andere (goedkope) oplossing, hoe ik wel mijn derde scherm kan aansluiten?
Ik zie een stuk of 10 varianten. Maar het is beter dan je een link stuurt met welke 1660 je hebt. Voor zover ik zie hebben ze allemaal minstens 3 poorten. Hoe duidelijker je bent, hoe beter iemand kan helpen.

Wat is je bedoeling, voor desktop gebruik of ben je van plan 3 schermen voor het gamen te gebruiken?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Julian_r schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:37:
Heeft iemand een andere optie om wel mijn derde scherm te kunnen aansluiten?
In plaats van maar vragen te blijven stellen, vertel eerst eens precies welke videokaart je hebt. Gigabyte GTX 1660, maar welk typenummer precies? Lijkt me sterk dat er slechts 2 aansluitingen in totaal op zitten. Vrijwel altijd hebben die kaarten 3x DP en 1x HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Hahn schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:36:
[...]

Heb je het ooit geprobeerd dan? Als je het handmatig aanzet in de bios, dan werkt het prima. Hoef je mijn woord niet voor te geloven, zat resultaten als je zoeken bij google naar 'igpu and gpu at the same time'.

Maar in dit geval heeft de 9400F geen iGPU, dus gaat het niet werken en zal @Julian_r een losse tweede videokaart moeten gebruiken (of de processor vervangen door eentje die wel een iGPU heeft).
Ja dat heb ik nog recent met een i5 6400 geprobeerd van mijn zus, die wou een 3de scherm maar haar GT 1030 heeft maar 2 aansluitingen.

En toen vond ik vage Reddit posts dat het door elkaar kan, maar ik kreeg de scherm steeds maar op 1 werkend (moederbord wel maar GPU niet, anders GPU wel maar moederbord niet)

Persoonlijk heb ikzelf nooit behoefte aan gehad want ik heb altijd een losse videokaart gehad, maar zelfs dan vind ik het apart (maar goed als dit klopt heb ik iets nieuws geleerd)

Maar wat ik wel of niet weet terzijde (excuus in dit geval dat ik deze info niet wist over de iGPU), TS heeft een GTX 1660 en die heeft minimaal 3 scherm aansluitingen, dus sowieso iGPU of niet zou TS extra scherm aan de GPU kunnen aansluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 02-08-2020 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Dat is een 1650, vandaar, probeer duidelijk te zijn :)
Er zijn bovendien 12 verschillende Gigabyte varianten van de 1650. (dat kon je niet weten, maar dat maakt het lastig om uit te zoeken wat je precies voor videokaart hebt)
Als het goed is heb je ook DVI-D. Als je scherm zo'n aansluiting heeft, kun je die ook gebruiken.

Gaat het om gamen? Zoja, welke resolutie? 1920 x 1080 misschien?

[ Voor 41% gewijzigd door Luxicon op 02-08-2020 23:45 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Inderdaad wees duidelijk, correct en volledig in jouw informatie.

Weer kijkende naar de pricewatch vindt ik daar 10 Gigabyte GTX 1650 kaarten allemaal instaat tenminste drie schermen aan te sturen, dus welke heb jij? Click

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
Luxicon schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:41:
[...]

Dat is een 1650, vandaar, probeer duidelijk te zijn :)
Er zijn bovendien 12 verschillende Gigabyte varianten van de 1650.
Als het goed is heb je ook DVI-D. Als je scherm zo'n aansluiting heeft, kun je die ook gebruiken.

Gaat het om gamen? Zoja, welke resolutie? 1920 x 1080 misschien?
Ik denk dat wij sowieso een stuk verder komen als de TS een duidelijke foto van alle aansluitingen achterop de PC maakt, want de TS roept dat het een 1660 is, dan is het ineens een 1650 in een link en daar worden wij niet wijzer van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Oke,
- ik kan niet 1 variant vinden met 2 displayports
- de link geeft aan dat jouw computer het volgende heeft:
- 1x DisplayPort, 1x HDMI, 1x DVI-D
- een 9400F heeft geen GPU in jouw processor. Vandaar dat de HDMI poort op jouw moederbord niet werkt.

Dan zijn er nog zes opties over. Ik zou toch eens goed kijken, want als het goed is heb je een DVI-D poort over. Daar kun je jouw scherm op aansluiten. Kijk daarvoor bij je scherm, of je zo'n aansluiting hebt. Tip: schijn bij met het lampje van je mobiel, dan zie je wat meer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xqG3zT25XwU-P5Av5ZvTsn8CQJE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IPnNKwba85RbtN81EnrAGJ5T.jpg?f=user_large
Julian_r schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:28:
Er staan 142 AOC schermen op deze website vermeldt. Als je daar kijkt zie je dat ieder scherm andere aansluitingen heeft. Ik vermoed het wat uitmaakt.

[ Voor 32% gewijzigd door Luxicon op 03-08-2020 10:49 ]

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
[...]

[...]

Dat sowieso want F modellen hebben geen iGPU, maar zelfs als het eentje met GPU was, dit is voor het eerst dat ik zoiets hoor (iGPU en losse GPU door elkaar tegelijk gebruiken)

Vandaar mijn verbazing een beetje...
Verbaasd mij meer dat het jou nooit is gelukt. Van s1156 en 1155 zijn er borden die dat niet willen en ook borden waar de videochip op het moederbord zit lukt dat vaak niet maar bij nieuwere sockets altijd mits de cpu een igpu heeft en het moederbord een videouitgang.
Voor die prijs is je een behoorlijke poot uitgedraaid en erg oppervlakkig in de specificaties.
De meeste GTX 1650 hebben DP, HDMI en DVI-D. Hier kan je 3 schermen op aansluiten. Eventueel een DVI-D>HDMI adapter gebruiken als je monitor geen DVI-D aansluiting heeft.
Budget voor de videokaart zou ik gebruiken voor een ram upgrade en een nieuwe voeding want OEM voedingen is altijd troep in systemen van dit soort toko's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Ik heb inderdaad een hdmi, een displaypoort en dvi-d. De hdmi en displaypoort gebruik ik al voor mijn andere schermen, de dvi-d kan ik dan iss gebruiken voor mijn derde scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Ik heb er zelf weinig verstand van, maar zoals ik begrijp kan ik dus op de dvi-d poort (eventueel met een verloopstuk) mijn derde scherm aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Dit is de eerste keer dat ik dit zo doe, op een forum, dus sorry voor alle onduidelijkheden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 00:56

makje

Professioneel prutser

Wat voor aansluitingen en welke resolutie heeft je monitor dan? Je videokaart heeft (alleen nog) een DVI aansluiting vrij dus als je monitor ook een DVI aansluiting heeft dan is een DVI - DVI kabel de juiste. Heeft je monitor een HDMI aansluiting dan heb je een DVI - HDMI kabel nodig, die zijn goed verkrijgbaar. Heeft je monitor een DisplayPoort aansluiting dan is het een stuk lastiger, DP --> DVI gaat makkelijk, maar DVI --> DP niet, dan heb je een aktieve omvormer nodig!. Heeft je monitor een VGA aansluiting dan is van DVI --> VGA ook makkelijk, maar met hogere resoluties begint er wel kwaliteitsverlies op te treden, sommigen zien dat al bij FullHD, anderen vinden FullHD op VGA nog prima te doen.

9800x3d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
DVI -> VGA kan niet zomaar met DVI-D, je hebt een DVI-A link daar ;) . Los daarvan, het aantal schermen zonder HDMI en zonder DVI is verwaarloosbaar klein. Dus DVI -> DVI of DVI -> HDMI zal de oplossing zijn, en beide kosten geen drol.

[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 03-08-2020 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
@makje ik heb een goede monitor waar ik op game, de andere 2 hoeven geen goede kwaliteit te hebben, ik gebruik ze alleen voor bijvoorbeeld discord en google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Ik ga idd een dvi-d > hdmi kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Julian_r schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 11:06:
@makje ik heb een goede monitor waar ik op game, de andere 2 hoeven geen goede kwaliteit te hebben, ik gebruik ze alleen voor bijvoorbeeld discord en google
Beste Julian_r, stop eens met dergelijke antwoorden, maar geeft gericht antwoord, anders kunnen wij jou echt niet verder helpen. De vraag is nu welke aansluitingen heeft jouw derde monitor of nog beter geef eens het merk en specificaties van alle drie de monitoren op, daar kunnen wij wat mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
De derde heeft alleen hdmi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Nu doe je het gewoon weer :) Het lijkt mij namelijk heel erg sterk dat een monitor uitsluitend HDMI heeft. Verweg de meeste monitoren hebben twee of drie mogelijkheden om aangesloten te worden.

Maar... noem eens een merk en type. Jij dacht namelijk ook dat jouw VGA kaart ook maar twee monitoren kan aansturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
_Dune_ schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 16:51:
of nog beter geef eens het merk en specificaties van alle drie de monitoren op, daar kunnen wij wat mee. :)
Dit dus @Julian_r . Wat snap je daar niet aan om de moeite te nemen het merk en type door te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Merk is samsung, type weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
kijk eens op sticker op achterkant, wat staat daar /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05
Julian_r schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:56:
Dan kijk eens achterop of daar het modelnummer staat. Of maak desnoods een foto van de aansluitingen, dit schiet toch niet op zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Julian_r schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:56:
Beste @Julian_r ik heb gezien dat jij je hier zeer recent lid bent geworden van het forum, daarom heb ik het topic nog even laten gaan, wat ik daarmee bedoel: Bij het aanmaken van dit topic heb je een template te zien gekregen, waarin wordt aangegeven welke minimale informatie je moet opgeven, daar voldoe je amper aan.

Daarnaast wordt hier op GoT toch enige eigen inzet verwacht, die ik bij jou maar erg weinig naar voren zie komen. Gerichte vragen die wij stellen om jou te kunnen helpen lijk je te ontwijken. Ik wil je nog een keer een kans geven, maar als dit niet verbeterd sluit ik dit topic, omdat het gewoon verloren tijd is voor andere forumleden om hier op in te gaan.

Zoals nu meerdere malen gevraagd, welk merk en type monitor heb jij, wees duidelijk en compleet in jouw informatie. Deze gegevens zullen er gegarandeerd op staan. Het merk heb je al aangegeven Samsung, Samsung een beetje kennende zal hoogstwaarschijnlijk het type op de rand van het scherm staan, zo niet dan staat deze gegarandeerd op een sticker aan de achterzijde van de monitor.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Sowieso, monitor heeft HDMI volgens hem, hij heeft een DVI-D output over, conclusie, dat werkt met een DVI -> HDMI kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
@_Dune_ Mijn vragen zijn al beantwoord, bedankt voor iedereens inzet, uiteindelijk heb ik er wat aan gehad. Sorry voor mijn slechte inzet, maat zoals ik al zei: dit was mijn eerste en ik wist ook niet hoe het allemaal werkte. Als ik in de toekomst nog een keer een topic aanmaak zal ik proberen eerst zelf zoveel mogelijk info te zoeken over mijn spullen. Nogmaals dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47

Pierre

Van nature lui!

Julian_r schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:03:
@_Dune_ Mijn vragen zijn al beantwoord, bedankt voor iedereens inzet, uiteindelijk heb ik er wat aan gehad. Sorry voor mijn slechte inzet, maat zoals ik al zei: dit was mijn eerste en ik wist ook niet hoe het allemaal werkte. Als ik in de toekomst nog een keer een topic aanmaak zal ik proberen eerst zelf zoveel mogelijk info te zoeken over mijn spullen. Nogmaals dank
En nu ? wat heb je gedaan, en wat heb je hoe aangesloten. Zo gemakkelijk kom je er niet mee weg, hier willen we horen wat je gedaan hebt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian_r
Met een dvi-d > hdmi mijn 3e monitor aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanBakker
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14-11-2020
Heb je m daar toevallig ook gekocht?