Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een videokaart?
Ik heb eigenlijk wel besloten om de Philips 499P9H Ultra-wide te kopen maar voor ik bestel wil ik eerst nog even kijken of ik er een andere videokaart bij moet hebben. Ik gebruik een desktop en een laptop.
De desktop heeft nu een NVIDIA GeForce GTX 650 met 2GB GDDR5 SDRAM geheugen en de laptop is een MacBook Pro van Mid 2014 en een NVIDIA GeForce GT 750M met 2GB.
Wat is je budget?
Maximaal 300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur, als het maar goed is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De MacBook is niet aan te passen maar als ik het goed gezien heb moet dit wel kunnen. Einde van het jaar staat er een andere laptop op de planning
De desktop is een ASUS P8Z77-M moederbord met een Intel i7-3770K processor en 16GB DDR3-1600 SDRAM geheugen. De PSU is 630W.
De hamvraag is dus, is dit voldoende om de monitor optimaal te kunnen gebruiken?
Ik zoek een videokaart?
Ik heb eigenlijk wel besloten om de Philips 499P9H Ultra-wide te kopen maar voor ik bestel wil ik eerst nog even kijken of ik er een andere videokaart bij moet hebben. Ik gebruik een desktop en een laptop.
De desktop heeft nu een NVIDIA GeForce GTX 650 met 2GB GDDR5 SDRAM geheugen en de laptop is een MacBook Pro van Mid 2014 en een NVIDIA GeForce GT 750M met 2GB.
Wat is je budget?
Maximaal 300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur, als het maar goed is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De MacBook is niet aan te passen maar als ik het goed gezien heb moet dit wel kunnen. Einde van het jaar staat er een andere laptop op de planning
De desktop is een ASUS P8Z77-M moederbord met een Intel i7-3770K processor en 16GB DDR3-1600 SDRAM geheugen. De PSU is 630W.
De hamvraag is dus, is dit voldoende om de monitor optimaal te kunnen gebruiken?