Ik heb een Dell U2713HM monitor met een 2560x1440 resolutie met een HDMI-kabel aangesloten op mijn Thinkpad E580 uit 2018. In de windows 10 display settings kan ik voor de Dell monitor geen resolutie hoger dan 1080p kiezen, hogere resoluties toont windows niet. Graag jullie input over waar dit aan kan liggen.
Thinkpad E580 met Intel i5, Intel 620 UHD graphics, 24GB geheugen, windows 10,
Thinkpad heeft HDMI en USB-C aansluiting, Dell monitor heeft DVI, HDMI en Displayport aansluiting.
HDMI kabel is standaard HDMI 'high speed' kabel van Nevis, SC19977, 1,5m
Drivers voor Thinkpad, Intel, Windows en Dell heb ik geupdate. Gekeken of schermconfiguraties naast 'extended' wel de mogelijkheid van 1440p bieden.
Wat ik nog niet geprobeerd heb is een USB-C naar Displayport adapter, maar het liefst wil ik dan de USB-C gesplit hebben zodat ik de laptop tegelijkertijd met de monitor op de voeding kan aansluiten.
graag jullie input!
Thinkpad E580 met Intel i5, Intel 620 UHD graphics, 24GB geheugen, windows 10,
Thinkpad heeft HDMI en USB-C aansluiting, Dell monitor heeft DVI, HDMI en Displayport aansluiting.
HDMI kabel is standaard HDMI 'high speed' kabel van Nevis, SC19977, 1,5m
Drivers voor Thinkpad, Intel, Windows en Dell heb ik geupdate. Gekeken of schermconfiguraties naast 'extended' wel de mogelijkheid van 1440p bieden.
Wat ik nog niet geprobeerd heb is een USB-C naar Displayport adapter, maar het liefst wil ik dan de USB-C gesplit hebben zodat ik de laptop tegelijkertijd met de monitor op de voeding kan aansluiten.
graag jullie input!