Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
goedemorgen allemaal,
Ik heb een gamdias athena M2 gekocht, hier zitten 3 rgb fans en 2 led strips in gebouwd fabriek af.
Maar nu denk ik een kabel te missen.. mijn vraag is of jullie enig idee hebben hoe die kabel heet of waar ik dat kan vinden, als ik op de retailer moet wachten dan duurt het nog wel even ben ik bang.
De kabel zou van de pcb naar mij psu moeten gaan als ik het goed begrijp.

Relevante software en hardware die ik gebruik
MSI b550 a pro
Corsair tx650m

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
alles geprobeerd maar ik mis echt een kabel.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

In de handleiding staat de naam "RGB sync via MB" en dat is de enige niet-standaard kabel in een PC?

Maar ja, als de kast nieuw is, gewoon lekker terugsturen onder WKOA naar de retailer?

Neem toch aan; als je iets koopt, dat het compleet & werkend is?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Hi max,
Die kabel zit er wel bij, de kabel die er niet bij zit is de op pcb aangeduid als power. In die plug zit geen kabel. Misschien idd maar terugsturen anders..

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37
Gebruik je wel de juiste RGB connector van je moederbord? Deze heeft één connector voor de oudere RGB standaard die op 12V werkt (JRGB1) en twee connectoren voor de nieuwere Adressable RGB die op 5V werkt (JRAINBOW1~2). De verlichting in je kast en fans zijn van het ARGB type.

Verwijderd

Topicstarter
Hi Nielson,
Ja true maar het probleem dat ik heb is niet dat de adressable rgb niet aangesloten kan worden. Het is dat de rgb controller stroom nodig heeft van mijn psu. Maar nu mis ik de kabel van de controller naar de psu. Op de controller is het een 4pin aansluiting. Ik stuur er even een fotootje bij voor het beeld, onderaan naast led de moet een stekker in die vervolgens naar mijn psu zou moeten gaan.

Dus mijn vraag zou zijn kan ik zo'n kabel ergens los krijgen of is dit specifiek van de case fabrikant.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gwy_XJJP9aHycuA92oXW7WNZf-Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D5FYx5vx960BihvpkcDgINnW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2020 11:44 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37
Ah, nu snap ik 'm. Vreemd inderdaad dat deze mist, bij reviews zie je 'm standaard aangesloten: YouTube: Gamdias Athena M2 Case Review!
Pagina: 1