Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrikbeest
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-05 20:02
Hoi,

Voor een klant moet ik uitzoeken of het mogelijk is om een 6 schermen setup te realiseren.

Lijkt mij niet zo moeilijk met bv 2 videokaarten in SLI opstelling maar dit is wel prijzig.

Nu zit ik te denken aan volgende:

- ik bestel 1 reguliere HP Prodesk 600 welk al 2 DP aansluitingen heeft
https://store.hp.com/us/e...pc-customizable-6dx60av-1

- bestel 1x een Nvidia Quadro RTX 4000
https://www.nvidia.com/en...lization/quadro/rtx-4000/

Alleen kan ik mij voorstellen bij bovenstaande setup de onboard aansluitingen uitgeschakeld worden, klopt dat? Google geeft mij verschillende antwoorden dat ze wel blijven werken maar ook dat ze niet blijven werken.

Verder zat ik ook aan deze kaart te denken maar weet niet wat ik hier van moet verwachten en of dit allemaal compatibel is.

Overigens worden er niet gegamed op de pc oid maar word er een browser getoond die om de zoveel tijd refreshed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

SLI is gewoon een term die je moet vergeten.

Ik begrijp alleen niet wat er getoond gaat worden? Zijn het 6 schermen die samen 1 hele grote browser moet tonen? Of 6x hetzelfde beeld, zoals op Schiphol, maar dan op 6 losse schermen?

Matrox heeft hier echt goede oplossingen voor maar als het 6 losse schermen zijn, kan je dan niet beter in elk scherm een "dongle" prikken en 6x casten van de PC naar elk scherm?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:57
Heb je zelf al wel gezocht?

Koop gewoon een oplossing die er voor gemaakt is. voorbeeld: Matrox M9188.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrikbeest
MAX3400 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 09:44:
SLI is gewoon een term die je moet vergeten.

Ik begrijp alleen niet wat er getoond gaat worden? Zijn het 6 schermen die samen 1 hele grote browser moet tonen? Of 6x hetzelfde beeld, zoals op Schiphol, maar dan op 6 losse schermen?

Matrox heeft hier echt goede oplossingen voor maar als het 6 losse schermen zijn, kan je dan niet beter in elk scherm een "dongle" prikken en 6x casten van de PC naar elk scherm?
Dongle had ik ook voorgesteld maar er zit een browser plugin bij erbij moet worden geïnstalleerd, casten zou volgens de leverancier niet werken.

Er word per scherm verschillende info getoond.

Ik kom inderdaad veel Matrox tegen als the way to go als gaat om veel schermen setup :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrikbeest
wouter.N schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 09:45:
Heb je zelf al wel gezocht?

Koop gewoon een oplossing die er voor gemaakt is. voorbeeld: Matrox M9188.
Deze ben ik ook tegen gekomen maar verwacht dat die te duur is voor mijn klant, vandaar dat ik op mijn zoektocht de C680 had geopperd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Schrikbeest schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 09:49:
[...]

Dongle had ik ook voorgesteld maar er zit een browser plugin bij erbij moet worden geïnstalleerd, casten zou volgens de leverancier niet werken.
Waarom zet je dit soort info dan niet in de startpost? Scheelt mij weer (halfbakken) oplossingen bedenken.

- welke software?
- welke leverancier?
- welk OS?
- welk resolutie schermen?
- welke (mogelijk benodigde) refresh-rate?

Je kan ook een Firestick of een Intel Compute kopen en erin prikken. Heb je ook 6 verschillende browsers.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 02-08-2020 09:52 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrikbeest
MAX3400 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 09:51:
[...]

Waarom zet je dit soort info dan niet in de startpost? Scheelt mij weer (halfbakken) oplossingen bedenken.

- welke software?
- welke leverancier?
- welk OS?
- welk resolutie schermen?
- welke (mogelijk benodigde) refresh-rate?

Je kan ook een Firestick of een Intel Compute kopen en erin prikken. Heb je ook 6 verschillende browsers.
Sorry, niet beseft dat dit nodig was, ik wil eigenlijk gewoon weten of ik de onboard kan gebruiken icm een videokaart of dat ik direct die Matrox oplossing moet gaan voorstellen.

Schermen zijn lig 42 inch full HD schermen met HDMI aansluitingen

[ Voor 5% gewijzigd door Schrikbeest op 02-08-2020 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

In verband met support zou ik bij een klant niet zomaar een el-cheapo 'hobby-bob' oplossing neer durven te gaan zetten. De éérste de beste Windows Update met daarin een driver update voor een simpel INTEL GPU'tje kan je hele set-up onderuithalen waarna JIJ weer een dag te werken hebt om 't zaakje weer aan de gang te gaan krijgen.

Je klant moet dát besef waarschijnlijk ook nog gaan krijgen?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Pagina: 1