Sonos vs harman kardon citation

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobod
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-05 18:59
Ik zoek een?
Slimme speakerset voor bij de tv

Wat is je budget?
liefst onder de 800, max 1000

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?

spotify connect is een must, google assistent is nice to have.

Zoals hierboven verwoord ben ik opzoek naar een speakerset voor bij de tv, waarbij gebruiksgemak belangrijker is dan geluidskwaliteit, maar goed geluid word zeker gewaardeerd.

De twee opties die ik nu overweeg zijn:
1. Een sonos beam met 2x een sonos one
2. Een harman kardon citation multibeam 700 met 2x een citation surround.

Heeft iemand ervaring met (een van) beide sytemen? Ik ben voornamelijk benieuwd naar hoe de geluidskwaliteit zich verhoud.

Ik heb zelf een sonos play:1 en een google assistent speaker van jbl(link 20) , en beiden werken prima, vandaar dat ik deze twee sytemen in gedachten had.
De reden om met een oplossing zoals deze te gaan ipv een google nest mini + 5.1 systeem is dat ik geen nette manier heb om de kabels te trekken naar de plekken waar ik de speakers wil, maar creatieve oplossingen zijn ook welkom :P

Aangezien de achterspeakers dicht bij mijn bank komen te hangen, vroeg ik me ook af of er microfoons in de citation surrounds zitten (voor stem bediening), ik kon dit nog nergens vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door thobod op 02-08-2020 00:21 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05:55

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit heeft niets te maken met computerhardware dus schopje naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je gaat sowieso iets missen als je eigenlijk 5.1 wilt. Mogelijkheden voor kabels genoeg, wil ik best ff in meedenken. Die van mij gaan ivm dubbele tuindeuren in een kabelgoot aan het plafond achter de gordijnen door :)

Slimme speaker icm meer speakers wordt een uitdaging, zeker voor jouw budget. Ik zou het slimme gedeelte lekker los laten en een losse home mini inzetten

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)