Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
(Wireless) Gaming headset voor de computer.
Wat is je budget?
Het budget wil ik het liefst tussen de 200-300 houden.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag zoals de naam zegt, de headset gebruiken voor gamen. Naast dit hou ik erg van goed geluid om muziek mee te luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb twee headsets uitgekozen die me interessant leken dit zijn de
Beyerdynamics MMX300($239)
en de
Steel Series Artcis Pro Wireless ( $285)
Naast dit heb ik een aantal headsets gezien van Sennheiser aangezien ik erg tevreden ben met mn huidige headset ( De game one)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wilde graag weten welke headset beter past voor de applicaties die ik run. Sinds beyerdynamics meer voor audiophiles zijn ben ik benieuwd of je ze ook goed kan gebruiken voor gamen. En natuurlijk ben ik benieuwd welke van de twee de beste aankoop is
Alvast bedankt voor het helpen!
Ik zoek een?
(Wireless) Gaming headset voor de computer.
Wat is je budget?
Het budget wil ik het liefst tussen de 200-300 houden.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag zoals de naam zegt, de headset gebruiken voor gamen. Naast dit hou ik erg van goed geluid om muziek mee te luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb twee headsets uitgekozen die me interessant leken dit zijn de
Beyerdynamics MMX300($239)
en de
Steel Series Artcis Pro Wireless ( $285)
Naast dit heb ik een aantal headsets gezien van Sennheiser aangezien ik erg tevreden ben met mn huidige headset ( De game one)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wilde graag weten welke headset beter past voor de applicaties die ik run. Sinds beyerdynamics meer voor audiophiles zijn ben ik benieuwd of je ze ook goed kan gebruiken voor gamen. En natuurlijk ben ik benieuwd welke van de twee de beste aankoop is
Alvast bedankt voor het helpen!