Ik zoek een CPU
Ik wil mijn CPU over een maandje of wat upgraden voor Cyberpunk 2077. Mijn huidige CPU is een i5 4690 (4 cores, geen Hyperthreading). Ik twijfel tussen een 6 core of 8 core maar het moet Hyperthreading hebben. Kloksnelheid moet iig op boost boven de 4GHz zijn
Wat is je budget?
Rond de 250,- of minder maar met een maximum bedrag van 300,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD of Intel (D'oh...;) )
In combinatie met de nieuwe CPU zoek ik nieuwe RAM modules
Het moet 3200 MT/s of meer snelheid hebben. Zal ik bij 16GB blijven of de stap naar 32GB maken?
Wat is je budget?
70,- a 80,- voor de 16GB en pakweg 130,- voor de 32GB
Corsair, Kingston of G.Skill
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
GPU: Gigabyte RTX 2060 Windforce OC met 6Gb geheugen.
Voeding: Seasonic 750W (80 Plus Gold).
De rest: Win 10, SSD's etc.
Het hoofddoel voor mij is gaming. Moederbord wordt tegelijktertijd geupgraded met de nieuwe CPU en RAM. Liefst neem ik natuurlijk ook gelijk een betere GPU maar dat wordt wat te prijzig in 1x
Ik wil mijn CPU over een maandje of wat upgraden voor Cyberpunk 2077. Mijn huidige CPU is een i5 4690 (4 cores, geen Hyperthreading). Ik twijfel tussen een 6 core of 8 core maar het moet Hyperthreading hebben. Kloksnelheid moet iig op boost boven de 4GHz zijn
Wat is je budget?
Rond de 250,- of minder maar met een maximum bedrag van 300,-
AMD of Intel (D'oh...;) )
In combinatie met de nieuwe CPU zoek ik nieuwe RAM modules
Het moet 3200 MT/s of meer snelheid hebben. Zal ik bij 16GB blijven of de stap naar 32GB maken?
Wat is je budget?
70,- a 80,- voor de 16GB en pakweg 130,- voor de 32GB
Corsair, Kingston of G.Skill
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
GPU: Gigabyte RTX 2060 Windforce OC met 6Gb geheugen.
Voeding: Seasonic 750W (80 Plus Gold).
De rest: Win 10, SSD's etc.
Het hoofddoel voor mij is gaming. Moederbord wordt tegelijktertijd geupgraded met de nieuwe CPU en RAM. Liefst neem ik natuurlijk ook gelijk een betere GPU maar dat wordt wat te prijzig in 1x
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games