Wat ga je met je laptop doen?
Gamen
Wat is je budget?
Rond €4000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Acer predator helios 700 of de acer predator triton 900
Ik ben opzoek naar een nieuwe game laptop. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik wil graag een laptop waar je zonder enige moeite de zwaarste games op kan spelen. Ik kwam de 2 types hierboven tegen en dat leken mij aardige kanshebbers. Alleen kan ik in Nederland nog niks vinden over deze 2 types met een i9 processor terwijl ze op youtube uitgebreid zijn besproken in bijv. Amerika. Weet iemand hoe dit zit?
Ik heb een wensen lijstje. Mocht iemand een alternatief hebben met goede ervaringen hoor ik het graag...
Ik wil graag een laptop met het volgende:
17 inch
minimaal 32 gb ram geheugen
Nvidia GeForce RTX 2080 videokaart
minimaal 1 TB SSD harddisk
Liefst een 4k scherm met goede response tijd. ( Die van de triton 900 is eigenlijk te langzaam om te gamen)
Qwerty toetsenbord
Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt!
Patrick.
Gamen
Wat is je budget?
Rond €4000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Acer predator helios 700 of de acer predator triton 900
Ik ben opzoek naar een nieuwe game laptop. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik wil graag een laptop waar je zonder enige moeite de zwaarste games op kan spelen. Ik kwam de 2 types hierboven tegen en dat leken mij aardige kanshebbers. Alleen kan ik in Nederland nog niks vinden over deze 2 types met een i9 processor terwijl ze op youtube uitgebreid zijn besproken in bijv. Amerika. Weet iemand hoe dit zit?
Ik heb een wensen lijstje. Mocht iemand een alternatief hebben met goede ervaringen hoor ik het graag...
Ik wil graag een laptop met het volgende:
17 inch
minimaal 32 gb ram geheugen
Nvidia GeForce RTX 2080 videokaart
minimaal 1 TB SSD harddisk
Liefst een 4k scherm met goede response tijd. ( Die van de triton 900 is eigenlijk te langzaam om te gamen)
Qwerty toetsenbord
Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt!
Patrick.