Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 29-11 18:48
Hoi, De USB zit in de Bios USB poort. Dan ga ik naar Tool>Asus user profile.Ik heb daar een profiel toegewezen naar profiel1. Deze wil ik naar een USB zetten. Ik druk op control+F2 selecteer de USB die te zien is. maar, zie wel een grijze balk met niets erin staan. Ik sla het dan op. helaas ik zie daarna niet op de USB stick staan.

Ik heb de Asus Rog Strix X570 F - gaming met bios 2407

is iemand dit wel gelukt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RftF3-fnBSsvL6eX-Fp8mJcCH3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yEgIeubWNe8D8EPILQOxOBAq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Snake_Eye op 01-08-2020 15:06 ]

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:28

De Nelis

en anders maar niet...

Heb je ook een naam in het grijze veld getikt?

time is infinite, but each week is ten hours short..

• Snake_Eye
De Nelis schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:13:
Heb je ook een naam in het grijze veld getikt?
Geprobeerd ja nu gelukkig gelukt. Bedankt

[ Voor 11% gewijzigd door Snake_Eye op 01-08-2020 15:27 ]

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Snake_Eye schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:24:
[...]

Nee, is dat de bedoeling dan?
Waarom zou dat lege invulveld er staan denk je? Geef hem een herkenbare naam zodat je later ook nog weet wat voor bestand het is.
Snake_Eye schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:24:
[...]

Geprobeerd ja nu gelukkig gelukt. Bedankt
Top :)

[ Voor 24% gewijzigd door De Nelis op 01-08-2020 15:27 ]

• bierschuit
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Onthoud dat wanneer je een BIOS flash doet naar iets anders dan waarin dit profiel is gemaakt het niet meer werkt. Dus opgeslagen profielen zijn alleen geldig met de bijbehorende BIOS versie!

• Snake_Eye
bierschuit schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:29:
Onthoud dat wanneer je een BIOS flash doet naar iets anders dan waarin dit profiel is gemaakt het niet meer werkt. Dus opgeslagen profielen zijn alleen geldig met de bijbehorende BIOS versie!
Ow oke, bedankt voor de tip.

• Snake_Eye
De Nelis schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:27:
[...]

Waarom zou dat lege invulveld er staan denk je? Geef hem een herkenbare naam zodat je later ook nog weet wat voor bestand het is.

[...]

Top :)
Het was wel zo dat ik al een naam had aangemaakt, en toegewezen had op een profile 1. deze geselecteerd. En opslaan, dan is het vreemd dat je weer een naam in moet geven. Ik dacht dat de balk bedoeld was als je iets moest laden van de usb stick. Of een bug.

Was zelf van mening dat het onder de naam van de aangemaakte profiel werd opgeslagen.

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Snake_Eye schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 16:52:
[...]
Het was wel zo dat ik al een naam had aangemaakt, en toegewezen had op een profile 1. deze geselecteerd. En opslaan, dan is het vreemd dat je weer een naam in moet geven. Ik dacht dat de balk bedoeld was als je iets moest laden van de usb stick. Of een bug.

Was zelf van mening dat het onder de naam van de aangemaakte profiel werd opgeslagen.
Ah snap hem. Ja ze mogen wel wat meer informatie in dat grote lege oppervlak zetten om het duidelijker te maken. Ik klik meestal uit automatisme in een lege balk om te kijken of er wellicht een cursor verschijnt of iets dergelijks.

Pagina: 1