Ik heb een eenvoudige vakantieblog, draaiend op Wordpress 5.4.2 bij Vimexx, waarmee ik de familie op de hoogte houd van onze vakantie belevenissen, uiteraard met foto's. Ik krijg het echter niet voor elkaar om eenvoudig meerdere foto's tegelijkertijd vanaf mijn Android telefoon/tablet naar Wordpress te uploaden.
?
Heb ook al andere devices geprobeerd en andere browsers maar geen van allen werkt. Via Windows gaat het wel gewoon goed dus het lijkt niet aan mijn upload settings te liggen.
- Met de standaard image library kan ik meerdere bestanden selecteren maar alleen de eerste wordt geupload. Via Windows werkt deze optie wel gewoon
- Ik heb de Wordpress app getracht te gebruiken alleen zodra ik deze gebruik beland mijn IP adres op de blacklist en moet ik mijn hoster vragen om me er weer vanaf te halen
- Ik heb gezocht naar plugins die bijvoorbeeld Google Photos ondersteunen zodat dit rechtstreeks kan, maar geen van de gevonden plugins lijkt dit eenvoudig te kunnen
Heb ook al andere devices geprobeerd en andere browsers maar geen van allen werkt. Via Windows gaat het wel gewoon goed dus het lijkt niet aan mijn upload settings te liggen.