Eenvoudig images vanaf android naar Wordpress uploaden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:55
Ik heb een eenvoudige vakantieblog, draaiend op Wordpress 5.4.2 bij Vimexx, waarmee ik de familie op de hoogte houd van onze vakantie belevenissen, uiteraard met foto's. Ik krijg het echter niet voor elkaar om eenvoudig meerdere foto's tegelijkertijd vanaf mijn Android telefoon/tablet naar Wordpress te uploaden.
  • Met de standaard image library kan ik meerdere bestanden selecteren maar alleen de eerste wordt geupload. Via Windows werkt deze optie wel gewoon
  • Ik heb de Wordpress app getracht te gebruiken alleen zodra ik deze gebruik beland mijn IP adres op de blacklist en moet ik mijn hoster vragen om me er weer vanaf te halen
  • Ik heb gezocht naar plugins die bijvoorbeeld Google Photos ondersteunen zodat dit rechtstreeks kan, maar geen van de gevonden plugins lijkt dit eenvoudig te kunnen
Wat doe ik fout? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om in 3 klikken 10+ fotos op je eigen blog te plaatsen :? ?

Heb ook al andere devices geprobeerd en andere browsers maar geen van allen werkt. Via Windows gaat het wel gewoon goed dus het lijkt niet aan mijn upload settings te liggen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 12:16

De Nelis

en anders maar niet...

Ik heb de Wordpress app getracht te gebruiken alleen zodra ik deze gebruik beland mijn IP adres op de blacklist en moet ik mijn hoster vragen om me er weer vanaf te halen
Geeft Vimexx ook aan waarom? Is wel heel raar dat dat gebeurd, persoonlijk gebruik ik de app regelmatig met verschillende hosters en dit gaat eigenlijk altijd goed.

Deze plugin ook geprobeerd?
https://nl.wordpress.org/...gle-picasa-albums-viewer/

[ Voor 11% gewijzigd door De Nelis op 01-08-2020 15:24 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:55
Dit was de reactie van mijn hoster:
Je IP adres is op onze blacklist terecht gekomen doordat het bestand /xmlrpc.php te vaak werd aangeroepen in een korte tijd.
Ons systeem zag deze herhaaldelijke requests als aanval en heeft daarom ingegrepen om je account veilig te stellenWanneer WordPress dmv een app gebruikt wordt, gebruikt deze app xmlrpc.php om in te loggen op je site.
Dit bestand is echter ook vaak het doelwit van hackers die hierlangs WP sites proberen binnen te dringen..
We raden daarom af WordPress met een app te beheren en adviseren tevens het xmlrpc.php bestand uit te schakelen. (Hiervoor zijn verscheidene plugins.)
Ik had wel naar de genoemde Google photos plugin gekeken naar deze was al 1 jaar niet meer bijgewerkt en kreeg 'm ook niet aan de praat. Maar eigenlijk wel ik het liefst gewoon eenvoudig photos kunnen uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 15:21
Raar opzich, ze bieden wordpress aan, maar daarna zeggen dat het niet veilig is.
Ik ken zelf geen alternatief voor de image uploader in wordpress, je zou een ander cms kunnen proberen, zoals Drupal of CMSmadesimple, beide zijn iets minder interressant voor hacker en redelijk makkelijk om je foto's met familie te delen.