Vraag

• killerby100
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2022
Mijn vraag
..Gisteren een film gekeken van de interne HDD, vandaag krijg ik alleen logo dan niets meer.

Relevante software en hardware die ik gebruik
.Med 500x versie 4.03 , usb met versie 4.06

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Met usb drive geprobeerd nieuwe software te installeren, maar gebeurd niet. Usb drive is geformateerd als ntsf is dit goed?

Alle reacties

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:11

De Nelis

en anders maar niet...

killerby100 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 12:51:
...Met usb drive geprobeerd nieuwe software te installeren, maar gebeurd niet. Usb drive is geformateerd als ntsf is dit goed?
Over het algemeen zou de usb-stick fat32 geformatteerd moeten zijn om te werken voor firmware updates.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• killerby100
Oke, dan ga ik dat eerst proberen.

Dan zou hij weer op moeten starten als de firmware geupdated is?

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

killerby100 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 13:00:
Oke, dan ga ik dat eerst proberen.

Dan zou hij weer op moeten starten als de firmware geupdated is?
Het zou een corrupte firmware kunnen zijn, dus ja, wanneer je een nieuwe firmware flashed zou het verholpen kunnen zijn.

• killerby100
opnieuw geprobeerd met fat32 usb stick, gebeurd ook niets.
volgens manual usb plaatsen, powerkabel er af.power button 10 seconden indrukken.
Dan zou de powerled na 15 sec rood blauw moeten flashen.
maar niets dus, ook op het beeld alleen het logo.

De usb stick is 7 gig maakt dat nog verschil?
Verwijderen HDD, maakt dat verschil?

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:39
Ben ik de enige die niet in de gaten heeft over welk apparaat dit gaat? Gaat het over een pc, Xbox, raspberry, etc?

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Heijmenberg99 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 13:15:
Ben ik de enige die niet in de gaten heeft over welk apparaat dit gaat? Gaat het over een pc, Xbox, raspberry, etc?
Het apparaat staat gelinkt boven de TS, is nooit echt duidelijk. Mede8er MED500X mediaspeler gaat het om.
killerby100 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 13:12:
De usb stick is 7 gig maakt dat nog verschil?
Verwijderen HDD, maakt dat verschil?
Nee grootte van de stick maakt niet uit
Defecte harddisk zou natuurlijk ook kunnen, ik zou zeggen probeer het.

[Voor 33% gewijzigd door De Nelis op 01-08-2020 13:19]

• killerby100
bedankt zo ver, als ik straks weer even tijd heb ga ik verder kijken.

• killerby100
Ook zonder harde schijf doet hij niks, zonder usb stick en met usb stick niets.
Is ook niet uit te zetten met de aan/uit knop alleen nog door de stroom eraf te halen.

meer suggesties?

• killerby100
probleem opgelost.
Ik heb ander usb stick genomen een kleinere van 300mb
die werkte dus wel.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee