warmwater blijven houden tijdens cv reparatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carelmoens
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-08-2020
Mijn vraag
...
Bestaat er een mogelijkheid om warmwater uit de kraan te behouden(combiketel Vaillant) terwijl de cv waterloos is als gevolg van reparatie werkzaamheden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:13
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 22:55
er is dus nog wel koud water ? en je wilt warm water uit een kraan tappen zonder dat je iets inhuis hebt dat dat voor jou kan doen?

Qooker kopen. die installeer je op de koude kraan.. en door middel van stroom is er ook warm water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoeveel warm water en waarvoor? Je kan warm water opslaan, maken met een quooker of waterkoker, een zwarte zak gevuld met water buiten in de zon leggen etcetera, maar zonder het gebruiksdoel te weten is een advies nogal lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik neem aan dat je die vraag ook al aan de reparateur hebt gesteld?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 19:58

Sebazzz

3dp

Waterkoker, of ben ik nu gek? :?

Wij hebben een mooie klassieke moderne waterkoker van Princess met een temperatuurmeter erin. Dan krijg je het min of meer op de temperatuur die je wilt.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverTheTop
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01:29
Je zou kunnen proberen om een heel klein CV-circuit aan de ketel te hangen, die je dan vult met water. Dan denkt de ketel dat de CV gewoon nog werkt, en zal dus ook warm water kunnen maken.
Sommige ketels hebben overigens een systeeminstelling om de CV uit te schakelen, terwijl er wel warm water gemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 20:21
De buren vragen.. als je met een tuinslang warm water van hun kunt gebruiken (met misschien een vergoeding daarvoor)
Pagina: 1