Hoi allemaal.
Mijn gaming PC (destijds gemaakt met hulp van Tweakers) is inmiddels alweer 4,5 jaar oud en begint dat wel een beetje te laten zien. En omdat Cyberpunk 2077 binnenkort uitkomt heb ik toch besloten dat het maar eens tijd is voor een upgrade.
Dit is de bestellijst die ik destijds gebruikt heb.
Met welke upgrade/vervanging zou de meeste winst te behalen zijn? En wat is haalbaar met mijn voeding/kast? Recommended Specs voor Cyberpunk zijn er nog niet echt, dus ik ben voor mijn gevoel een beetje blind aan het werken. Vandaar dat ik maar weer terugkeer naar Tweakers.
Alvast bedankt!
-Chris
Mijn gaming PC (destijds gemaakt met hulp van Tweakers) is inmiddels alweer 4,5 jaar oud en begint dat wel een beetje te laten zien. En omdat Cyberpunk 2077 binnenkort uitkomt heb ik toch besloten dat het maar eens tijd is voor een upgrade.
Dit is de bestellijst die ik destijds gebruikt heb.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-6700 Boxed | € 365,01 | € 365,01 |
| 1 | Moederborden | Asus Z170 PRO GAMING | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon NITRO R9 390 8G with back plate | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Toshiba DT01ACA300, 3TB | € 67,90 | € 67,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R5 Wit | € 103,- | € 103,- |
| 1 | Processorkoeling | Thermalright True Spirit 140 Power | € 56,63 | € 56,63 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 500GB | € 119,77 | € 119,77 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 712,31 | ||
Met welke upgrade/vervanging zou de meeste winst te behalen zijn? En wat is haalbaar met mijn voeding/kast? Recommended Specs voor Cyberpunk zijn er nog niet echt, dus ik ben voor mijn gevoel een beetje blind aan het werken. Vandaar dat ik maar weer terugkeer naar Tweakers.
Alvast bedankt!
-Chris