Mijn vraag
Op dit moment run ik een bedrijf dat online escape rooms via WhatsApp aanbiedt.
Ik zal geen reclame maken, maar het is erg druk.
Op dit moment is het process:
1. Boeking via website
2. Auto boeking email naar klant, waarin staat dat ze WhatsApp groep moeten aanmaken en mijn WhatsApp business nummer moeten toevoegen
3. Als de WhatsApp groep is aangemaakt geef ik instructies via de Windows WhatsApp client
Dit is te veel werk, en ik ben op zoek naar software om dit makkelijker te maken.
Wat ik nodig heb
- Chat focused applicatie
- Zelf prive groepen kunnen aanmaken
- Direct gasten kunnen toevoegen aan de prive groep via invite link, geen algemeen kanaal
- Gasten kunnen via link ook andere gasten uitnodigen
- Text en andere bestanden delen
- Video chat (optioneel)
- Max €70 per maand
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Al best wat opties bekeken.
- Slack -> kan met gasten, maar erg prijzig (voor elke betaalde gebruiker 10 gasten, dus heb er tig nodig)
- Cliq -> inviten van gasten is erg omslachtig, moet met email address van alle gasten
- Hangouts -> er zou een optie voor gasten moeten zijn als je G-Suite hebt, maar ik krijg een 403 error en op het Google forum geen reactie
- Teams -> niet geschikt, vooral video focused en zoek meer iets ala Slack
- Zoom -> niet geschikt, vooral video focused en zoek meer iets ala Slack
Op dit moment run ik een bedrijf dat online escape rooms via WhatsApp aanbiedt.
Ik zal geen reclame maken, maar het is erg druk.
Op dit moment is het process:
1. Boeking via website
2. Auto boeking email naar klant, waarin staat dat ze WhatsApp groep moeten aanmaken en mijn WhatsApp business nummer moeten toevoegen
3. Als de WhatsApp groep is aangemaakt geef ik instructies via de Windows WhatsApp client
Dit is te veel werk, en ik ben op zoek naar software om dit makkelijker te maken.
Wat ik nodig heb
- Chat focused applicatie
- Zelf prive groepen kunnen aanmaken
- Direct gasten kunnen toevoegen aan de prive groep via invite link, geen algemeen kanaal
- Gasten kunnen via link ook andere gasten uitnodigen
- Text en andere bestanden delen
- Video chat (optioneel)
- Max €70 per maand
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Al best wat opties bekeken.
- Slack -> kan met gasten, maar erg prijzig (voor elke betaalde gebruiker 10 gasten, dus heb er tig nodig)
- Cliq -> inviten van gasten is erg omslachtig, moet met email address van alle gasten
- Hangouts -> er zou een optie voor gasten moeten zijn als je G-Suite hebt, maar ik krijg een 403 error en op het Google forum geen reactie
- Teams -> niet geschikt, vooral video focused en zoek meer iets ala Slack
- Zoom -> niet geschikt, vooral video focused en zoek meer iets ala Slack