Toon posts:

goeie tv-out naar tv beneden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ..
Ik wilde dvd op mn tv beneden kijken maar ja.. omdat ik ook divx'jes en mp3tjes naar beneden wilde sturen, dacht ik aan het volgende:
-matrox pci kaartje met tv-out (voor dvd en divx)
-zo'n marmitek giga video 30(van boven naar beneden 2 verdiepingen)
-en een pioneer 106s 16x40x dvd player
maar ik wilde eigenlijk onder de 600 piek uitkomen
lukt dit :?
nu heb ik een geforce 1 ddr (zonder tv-out)
(de rest : athlon classic 700, 256 mb ram,gigabyte 7-1x mobo)
tnx

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Skip die Marmitek ! Kunnen alleen composiet signaal versturen. Als je een S-video uitgang als tv-out hebt kun je ook een kabel naar beneden leggen. Kost beduidend minder dan zo'n Marmitek en geeft betere kwaliteit (S-video ipv composiet). Kabels zijn kant en klaar verkrijgbaar tot 20 meter en geven prima kwaliteit (spreek uit ervaring).
Enige nadeel: kabeltje leggen...

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 12:45
marmitek is in jouw geval zeker aan te bevelen. Volgens mij is zo'n ding in de aanbieding bij de makro. Ik heb zelf een trust dvd viewer. Is hetzelfde concep. Ben er erg tevreden over want hij doet vanaf de kelder naar het zolder, zonder kwaliteit verlies.

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

Ik heb ook zo'n marmitek maar ik ben er niet echt tevreden over.
Geluid is wel goed maar het beeld vinnik slecht.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Beeld is altijd kut met die draadloze dingen. Gewoon ff met een boormachine of -hamer aan de slag en je hebt zo een kabel gelegd. Vaak is er bij de CV buizen ook al ruimte genoeg trouwens ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan denk ik dat ik maar een kabeltje doe dat is niet zo gek moeilijk (langs buiten)
Maar hoe zit het dan met die matrox kaart... want dat weet ik al helemaal niet.. (ik heb nu dus geen tv-out)

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Volgens mij is zo'n ding in de aanbieding bij de makro.
mm ik krijg

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'

[Microsoft][ODBC driver for Oracle][Oracle]ORA-00933: SQL command not properly ended

D:\WEBSITE\PUBLIEK\FOLDER\../include/makropas.asp, line 135

>:)

Beste film ooit

Verwijderd

Topicstarter
Kan er iemand ff reageren over de tv-out?????? :(

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
tv-out van de matrox is een van de beste dus die kan je nemen.
moet je wel de dualhead versie hebben anders zit er geen tv-out op. matrox levert een kabel van VGA naar s-video mee. die kabel moet in de 2e VGA connector

Verwijderd

Topicstarter
ja maar zijn er ook dualhead pci-kaarten? want ik ga geen slechtere 3dkaart er in doen als ik mn geforce nog heb...
en die kaartjes zijn er toch al voor 200 piek ofzo? :9

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Als je voor een Matroxkaart kiest, neem dan een kaart met 32 MB, dat geeft een veel soepeler beeld bij DivX en DVD dan zijn kleinere broertje, de 16 MB kaart.

Ik heb nu een 450 met 32 MB en ik moet eerlijk zijn; ik heb nog nooit zo'n mooi beeld op mijn TV gehad met zo veel gemak (DVDmax optie roelt! :) )

Ik geloof dat de 450 geen echte 3D koning is, maar ik ben geen gamer, dus dat maakt me niet zo veel uit.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 09 augustus 2001 20:03 schreef Reino het volgende:
ja maar zijn er ook dualhead pci-kaarten? want ik ga geen slechtere 3dkaart er in doen als ik mn geforce nog heb...
en die kaartjes zijn er toch al voor 200 piek ofzo? :9
Ik weet niet zo zeker of je een AGP videokaart met een PCI kaartje. Ik denk dat je dan wel om een paar problemen vraagt.

Misschien is het iets om met zo'n Hollywood+ kaartje te gaan klooien? Die kunnen zowel DVD als DivX! :)

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht altijd dat het wel kon een agp met een pcikaartje.. als de 32 mb dualhead's bestaan voor een lage prijs.
maar die hollywoods kunnen alleen mpeg2 afspelen, ik heb nog wel gedacht aan zo'n kaartje wat laatst op de t.net newspage stond weet niet meer welke.
Maar of die nou DIvx kon afspelen zag ik ook niet echt duidelijk :?
Heeft iemand misschien een agp en een matrox pcikaartje bij elkaar?

edit:
nu lees ik weer dat dat wel kan met zo'n hollywood+ kaartje maar dat dat niet geweldig werkt enzo.. was nou beter?
Pagina: 1