Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldlady
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 06-06-2024
Hollandsnieuwe , fout met server als ik 0900 nummer of buitenland bel. Gisteren werd mijn gesprek met een buitenlands nummer opeens afgebroken en ik kan niet meer naar deze nummers bellen

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nokia 7.2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Netwerk reset gedaan op aanraden klantenservice maar het werkte niet. Ik probeer het hier want ik kan ze niet bellen en de chat is zeer langzaam met antwoorden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

want ik kan ze niet bellen
Ze hebben Facebook, Twitter, telefoon, email en een post-adres.

Het lijkt me best duidelijk; er is iets niet helemaal goed met jouw telefoon, jouw abonnement of misschien de roaming die nu plaatsvindt; dat is echt even iets tussen jouw telco en jezelf. Wij kunnen bijvoorbeeld niet zien in de administratie of er ergens een storing op jouw nummer zou zitten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:03

De Nelis

en anders maar niet...

Oldlady schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:40:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Netwerk reset gedaan op aanraden klantenservice maar het werkte niet. Ik probeer het hier want ik kan ze niet bellen en de chat is zeer langzaam met antwoorden
Heb je ook al een factory reset van je telefoon gedaan, gekeken of er wellicht een softwareupdate beschikbaar is.

Gebruik je specifieke apps die het wellicht kunnen veroorzaken. In Android (10?) kun je meerdere profielen aanmaken, maak een nieuwe aan en probeer het dan eens? https://support.google.com/nexus/answer/2865483?hl=nl

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Als buitenstaanders is het inderdaad lastig te zeggen. Gezien het beiden handelingen zijn waarbij je extra kosten mee zou je wel is in een overschrijdingslimiet kunnen zitten, dan voorkomen ze dat je straks een gigantische rekening krijgt zonder dat je het door hebt. Zie ook Gedragscode Transparantie Mobiel Dataverkeer.