Wij zijn bezig met het aankopen van een oude boerderij van de jaren '50. De casco bouw van de woning is in redelijk goede staat. De muren zijn nagenoeg scheur vrij en circa 20 jaar geleden is er een nieuw isolatie dak op gekomen met nieuwe dakpannen. Echter zijn de kozijnen aan vervanging toe en dient de woning van binnen compleet gerenoveerd te worden. Er zit zelfs nog geen CV in. De woning is qua woonoppervlak circa 230/240 m2 groot. Een mooi project waarbij we al onze eigen wensen terug kunnen laten komen in de woning.
We willen snel beslissen want de woning staat nog niet op Funda. Tijd om een aannemer mee te nomen voor een offerte is er niet in de huidige fase. Hebben jullie een idee wat zijn totale renovatie zou gaan kosten? Ik denk zelf ergens tussen de 150 en 200k. Zit ik er dan ver naast? Of klopt dit wel een beetje?
We willen snel beslissen want de woning staat nog niet op Funda. Tijd om een aannemer mee te nomen voor een offerte is er niet in de huidige fase. Hebben jullie een idee wat zijn totale renovatie zou gaan kosten? Ik denk zelf ergens tussen de 150 en 200k. Zit ik er dan ver naast? Of klopt dit wel een beetje?