Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lovebite
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-06-2021
Al sinds 2017 zit de Parrot MKi9100 in mijn Mazda 6 2004. De eerste maanden deed hij het redelijk maar viel steeds vaker uit. Parrot zei GOODBYE en dat was het dan. Steeds vaker gebeurde dit tot dat hij helemaal niet meer aanging. Veel gezocht naar oplossingen, ook door de garage er naar naar laten kijken. Conclusie: display is defect. Nu een paar maanden later, zet ik het contact aan en doet het ding het opeens weer, maar ook weer niet. Weer het zelfde verhaal. De Parrot gaat aan wanneer de Parrot er zin in heeft. Hij lijkt een eigen leven te leiden.
Heeft iemand DE oplossing voor mij?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Parrot MKi9100

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Al heeeeul veeeul .... niks werkte. En dan kom je bij de dealer, drukt op aan en het :( ding werkt. Onderweg naar huis gaat hij vrolijk gewoon weer uit. 8)7 8)7

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:55
Waar de Parrot nog wel eens last van heeft is een kabel die slechte contacten heeft... dat is dan de kabel die tussen de box en het scherm zit. Ook zou het de ISO kabel kunnen zijn die de Parrot tussen de radio en de speakers in splitst... daar zou ik beginnen met de boosdoener te zoeken, doormeten etc.