Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:23

Malarky

Wils voor wat ieder

Topicstarter
Bestel al jaren bij Amazon.de en sinds enige tijd bij zowel Amazon.de als Amazon.nl, maar nu gebeurd mij iets wat nooit eerder gebeurde.

Ik heb mijn oog laten vallen op de Synology DS920+ welke €548,73 bij Amazon.de kost:
https://www.amazon.de/gp/product/B08BG6WM3K/

Deze Synology is ook te koop voor €572,38 bij Amazon.nl:
https://www.amazon.nl/gp/product/B08BG6WM3K/

Als ik deze bestel bij Amazon.de blijft hij in het winkelmandje de Duitse prijs, maar bij het afrekenen switched het product tot op de cent nauwkeurig naar de Nederlandse prijs, ondanks dat je nog steeds aan het winkelen bent bij Amazon.de

Hebben meerdere tweakers dat opgemerkt en is er wat tegen te doen? Want dit zou erg spijtig zijn voor het voordeel winkelen over de grens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:47

prein2

2.430 kWp, Solaredge SE2200

Heeft dat niet met BTW verschil te maken? 16%btw in DE versus 21 in NL

PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1344348

Klopt. Grote bedrijven moeten het btw-percentage van het ontvangende land hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:23

Malarky

Wils voor wat ieder

Topicstarter
Ahh stom.. ik had al het bekende verschil van 2% berekent, maar het was mij ontschoten dat als corona maatregel de BTW in Duitsland naar 16% is gegaan.

Scheelt dan 5% en is inderdaad best wat. Dan maar wachten tot hier de BTW omlaag gaat :)

Slotje al maar weer;)

[ Voor 21% gewijzigd door Malarky op 31-07-2020 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is een vraag die de Amazon helpdesk of een korte search ook voor je had kunnen beantwoorden. Deze vraag is al, meermaals, in Amazon Prime in Nederland langsgekomen.

Gezien je vraag is beantwoord en ik hier verder weinig discussiewaarde in zie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.