Renault: gele kaart !! (RLINK update issue)

Pagina: 1
Acties:
  • 665 views

• Cliootje
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-07 12:23
Gisteren startte ik op mijn desktop het toolje RLINKTOOLBOX. Met deze tool kun je je RLINK SD kaart updaten, als er een update klaar staat.
Toen ik de SD kaart in de computer deed, merktte RLINKTOOL dit en meldde dat mijn SD kaart beschadigd was...
Nog niet eerder meegemaakt. RLINKTOOL meldde dat er een backup teruggezet kon worden...nou, prima. Na een 10 minuten was de restore klaar.
Ik heb de kaart netjes verwijderd, en er weer in gedaan. Weer dezelfde melding :(

In de melding staat ook dat je via een link contact kunt opnemen met klantenservice ( http://portal.renault.com/ ). Krijg je een 403 error ( The request could not be satisfied. )

Toen het telefoonnummer van renault klantenservice NL opgezocht en gebeld..
En toen brak mijn klomp:
"Er zijn problemen met RLINK update, en je mag niet updaten. Aangezien mn Captur nog in de fabrieksgarantieperiode zit, krijg ik een nieuwe SD kaart." "U heeft nog geluk meneer"

Je mag enkel updaten als renault zegt dat je mag updaten, zei de mevrouw ook nog.

Ik heb de SD kaart in de auto geplaatst: "No maps available"

Waardeloos Renault, compleet helemaal waardeloos !! :( :( :(

Mede Renault bezitters....wees gewaarschuwd.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:24

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ok bedankt. Als je je topic een beetje anders had omschreven, dan hadden we er nog wat van kunnen maken.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Dit topic is gesloten.