Youtube Premium en spontaan weer advertenties op Apple TV

Pagina: 1
Acties:
  • 785 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMolT.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:23
Hallo mede tweakers,

Ik heb nu ongeveer een jaar YT Premium en gebruik dit voornamelijk op mijn Apple TV, erg fijn dat ik zonder moeilijke ad-blockers geen advertenties meer heb. Of had moet ik zeggen, sinds ongeveer een week heb ik weer reclames en irriteer ik mij mateloos.

Uiteraard contact opgenomen met YT support en die geven aan dat het een bekend probleem is en dat ze er hard aan werken. Ik zou op de hoogte worden gebracht als het probleem is verholpen...

Nu vroeg ik mij af, ben ik de enige of zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-05 22:53
Bekend probleem betekent dus meerdere die er last van hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:18
Nog nooit last van gehad

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMolT.
Montaner schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 08:59:
Bekend probleem betekent dus meerdere die er last van hebben....
Misschien had ik dit moeten vermelden, maar op bijv. Reddit zie ik niemand met issues...dus vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-05 22:53
DeMolT. schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 09:03:
[...]

Misschien had ik dit moeten vermelden, maar op bijv. Reddit zie ik niemand met issues...dus vandaar de vraag.
Best wat resultaten: https://www.google.com/se...=yt+premium+still+get+ads

Allerlei devices, speelt al geruime tijd zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMolT.
Montaner schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 09:27:
[...]

Best wat resultaten: https://www.google.com/se...=yt+premium+still+get+ads

Allerlei devices, speelt al geruime tijd zo te zien.
Goh inderdaad, allemaal in verschillende tijdsperiodes, je zou bijna denken dat het aan elkaar gerelateerde problemen zijn. |:( </sarcasm>

Typisch GoT om een serieuze vraag te stellen en dit soort antwoorden te krijgen, als je er geen last van hebt...antwoord dan gewoon niet.

Maar voor degene die dit lezen en wel het probleem hebben ervaren, een update naar de Apple TVOS 14 Beta 3 heeft het voor mij in ieder geval opgelost. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
DeMolT. schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 16:52:
Typisch GoT om een serieuze vraag te stellen en dit soort antwoorden te krijgen,
Je vraagt naar de bekende weg en daarna zeg je geen voorbeelden te kunnen vinden. Een andere tweaker kan dat wel en meld dit even. Voor het topic prima relevant lijkt me, een topic met alleen maar "ik heb het ook" berichten heeft toch niemand wat aan?
als je er geen last van hebt...antwoord dan gewoon niet.
Ik heb er geen last van :+

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 03-08-2020 17:18 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Goh inderdaad, allemaal in verschillende tijdsperiodes, je zou bijna denken dat het aan elkaar gerelateerde problemen zijn. |:( </sarcasm>

Typisch GoT om een serieuze vraag te stellen en dit soort antwoorden te krijgen, als je er geen last van hebt...antwoord dan gewoon niet.

Maar voor degene die dit lezen en wel het probleem hebben ervaren, een update naar de Apple TVOS 14 Beta 3 heeft het voor mij in ieder geval opgelost. :>
Fijn dat het bij jou opgelost is.

Als YouTube zelf aangeeft dat het een bekend probleem is en eraan werken, wat verwacht je hier op GoT dan te horen? Wat heb je aan antwoorden als "OMG, me too!!1!"? Natuurlijk gaan mensen hier voor jou gaan zoeken op Google, zeker als je dat zelf niet hebt gedaan. Althans, dat blijkt nergens uit je openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Goed, dit topic kan wel op slot voordat het verder ontspoort. Voor iedereen die heeft gereageerd: lees Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics nog 'ns goed door. Als een topic je niet bevalt kun je het beste links laten liggen, of desnoods een topicreport aanmaken. Op deze manier reageren voegt niks toe en zorgt alleen maar voor een vervelende sfeer.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.