Ik weet niet welke randdebiel de vorige topic heeft gesloten, maar die gast heeft dus nikz beterz te doen dan met z'n macht te showen, STOEFBAL!!!! 
Anyway.. vervolg op [topic=200372]
Voor de mensen die geintresseerd waren erin
Ik dacht dat die hoofdkussens ongeveer een meier zouden gaan kosten. Maar toen checkte ik op m'n werk ( die normaal 10x duurder is dan andere ) ff naar de prijzen.
Wat bleek nou. Die dingen waren maar 17 piek!!
heb meteen 3 sets besteld.
Ook kun je de hoofdband vervangen die is 18 piek...
ALs je ze ook wilt bestellen contact me ff en ik geef de telefoon nummer, want hier reclame maken mag ook al niet als je andere helpt.
Mzzls ShaDoW
PS als ik door deze topic mijn account afgesloten wordt,vindt ik jullie admins maar een stelletje nerds die nikz anders te doenen hebben dan topics sluiten... does ff flex k?
Anyway.. vervolg op [topic=200372]
Voor de mensen die geintresseerd waren erin
Ik dacht dat die hoofdkussens ongeveer een meier zouden gaan kosten. Maar toen checkte ik op m'n werk ( die normaal 10x duurder is dan andere ) ff naar de prijzen.
Wat bleek nou. Die dingen waren maar 17 piek!!
heb meteen 3 sets besteld.
Ook kun je de hoofdband vervangen die is 18 piek...
ALs je ze ook wilt bestellen contact me ff en ik geef de telefoon nummer, want hier reclame maken mag ook al niet als je andere helpt.
Mzzls ShaDoW
PS als ik door deze topic mijn account afgesloten wordt,vindt ik jullie admins maar een stelletje nerds die nikz anders te doenen hebben dan topics sluiten... does ff flex k?