Toon posts:

vervolg op HD580 hoofdkussens

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet welke randdebiel de vorige topic heeft gesloten, maar die gast heeft dus nikz beterz te doen dan met z'n macht te showen, STOEFBAL!!!! :)

Anyway.. vervolg op [topic=200372]

Voor de mensen die geintresseerd waren erin

Ik dacht dat die hoofdkussens ongeveer een meier zouden gaan kosten. Maar toen checkte ik op m'n werk ( die normaal 10x duurder is dan andere ) ff naar de prijzen.

Wat bleek nou. Die dingen waren maar 17 piek!!

heb meteen 3 sets besteld.

Ook kun je de hoofdband vervangen die is 18 piek...

ALs je ze ook wilt bestellen contact me ff en ik geef de telefoon nummer, want hier reclame maken mag ook al niet als je andere helpt.

Mzzls ShaDoW

PS als ik door deze topic mijn account afgesloten wordt,vindt ik jullie admins maar een stelletje nerds die nikz anders te doenen hebben dan topics sluiten... does ff flex k?

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ga lekker klagen in LA of via ICQ okee?

Maar fijn voor je dat je de kussentjes zo goedkoop kon krijgen! :z

Verwijderd

Topicstarter
nee... ik laat het hierbij... klein woordje voor een klein probleem.. ik ga geen probs opzoeken he! :)

Weten jullie misschien nog andere merken die net als sennheiser gewoon de slijtbare dingen, ( zoals oorkussens ) , ook los verkoopt?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Doe eens ff normaal. Mensen hoeven helemaal niet naar jou te bellen ofzo, om zo'n ding te bestellen, een winkel kan namelijk ook! Goed he?

Verder wordt je acount niet om dit topic afgesloten, maar ik zal wel wat normaler gaan reageren. Als jij een link hebt die behulpzaam werkt (als iemand daar om vraagt dus) dan mag je die best posten.

Dat topic ging dicht omdat je gewoon een winkel moet bellen, en ik dat geen discussie waard vond. Je hebt een waarschuwing gehad en nu ga je een beetje lopen uitdagen. Ga zelf eens normaal doen man! :(.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.