Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kinxton
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hoi,

Niet erg duidelijk waar ik dit topic kon starten, dus leek me het shopping forum het meest geschikte...

Ik ben als kleine ICT zelfstandige op zoek naar een Apple distributeur, met de nadruk op 'distributor', die nl. wat marge kan geven op Apple producten (van Macbooks tot iPads).

Ik heb nl. regelmatig vraag van klanten, maar behalve TechData, met prijzen die zelfs duurder zijn dan de Apple webshop, heb ik precies gewoonweg geen keuze noch mogelijkheid om Apple producten te verkopen aan mijn klanten.
Tenzij ik er natuurlijk een percentage marge bijvoeg, maar dan ben ik natuurlijk 'te duur'.

TechData lijkt aan hun prijzenpolitiek niks te kunnen doen.

Iemand die enkele distributeurs in de Benelux of Duitsland kent en in België kan leveren (behalve TechData)?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:01

OMD

Kan je vergeten. Apple houd zijn distri lijnen gesloten. Marge is al jaren geen optie meer met Apple (tenzij je reseller bent of repair shop)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 17:15

Perkouw

Moderator General Chat
We verwachten wel wat meer eigen inzet en dat is wmb niet anders als je een zakelijke vraag stelt. Verder zie ik niet echt discussie waarde hier dus krijgt het topic van mij een slotje.

Dit topic is gesloten.