Ik kan het kort houden. Jullie schrijven prachtige achtergrond verhalen en analyses en ik gebruik die verhalen vaak zelf als informatiebron als ik zelf in discussie ben. Ik heb alleen best wel wat moeite om deze mooie verhalen na een tijd terug te vinden.
Ze vallen onder de review sectie. Als ik na een half jaar de review van de iPhone 11 nog eens wil bekijken is dat eenvoudige zoekopdracht. Maar als ik nog eens het verhaal over zachte dingen zoals privacy/data bescherming/5G of twee recente Windows 10 en geschiedenis van RTS dan vind ik het een stuk lastiger om het te vinden.
Meten jullie hoe goed zulke artikelen het nog doen na publicatie? En of ze vindbaar blijven. Misschien is het een probleem waar ik alleen tegen aanloop. Het is zo zonde om zulke sterke artikelen te laten verdwijnen in de massa.
Mogelijke oplossingen:
speciale sectie voor achtergrond verhalen
speciale knop op homepagina
mogelijkheid om artikelen te bookmarken in je account
...
Misschien kunnen jullie hier wat mee.
Ze vallen onder de review sectie. Als ik na een half jaar de review van de iPhone 11 nog eens wil bekijken is dat eenvoudige zoekopdracht. Maar als ik nog eens het verhaal over zachte dingen zoals privacy/data bescherming/5G of twee recente Windows 10 en geschiedenis van RTS dan vind ik het een stuk lastiger om het te vinden.
Meten jullie hoe goed zulke artikelen het nog doen na publicatie? En of ze vindbaar blijven. Misschien is het een probleem waar ik alleen tegen aanloop. Het is zo zonde om zulke sterke artikelen te laten verdwijnen in de massa.
Mogelijke oplossingen:
speciale sectie voor achtergrond verhalen
speciale knop op homepagina
mogelijkheid om artikelen te bookmarken in je account
...
Misschien kunnen jullie hier wat mee.