You-tube vraagt of ik verder wil luisteren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wu-tang
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 02-08-2020
Hallo ik had een vraag ik heb al een hele tijd een Samsung smart tv waar ik nog steeds tevreden over ben , ik luister vaak muziek op de You-tube app die erop geinstaleerd staat .

De laatste tijd komt er steeds meer reclame wat ik al niet zo fijn vind , maar ik denk dat er nog geen add blocker beschikbaar op een smart tv als dat wel zo is hoor ik dat ook graag .

Wat me echt een beetje irriteert is dat Youtube elke 30 min vraagt of ik door wil kijken , dan stopt het filmpje en moet ik telkens op ja klikken dit is echt irritant ik wil gewoon lekker luisteren .

Heb al paar keer gekeken in het menu kan daar niets voor vinden .

Iemand tips , ik hoor het graag Mvg Wim

Beste antwoord (via wu-tang op 30-07-2020 14:17)

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:04
Zo ver ik weet, is die melding een functie om dataverbruik te besparen (zowel voor jou maar ook voor Google). Als je niet meer luistert, stoppen ze gewoon je video/muziek. Ik weet niet of je dat met Premium gaat oplossen, ik heb zelf Premium en een tijdje niet meer gezien, maar dat kan ook toeval zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Hier staat uitgelegd hoe je reclames weg kan halen: YouTube: YouTube Premium - YouTube. Misschien lost dit ook je andere probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anon054630
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-03-2024
-

[ Voor 100% gewijzigd door anon054630 op 10-03-2021 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 20:23

Deathchant

Don't intend. Do!

Heeft je Samsung Android TV? Ik weet niet of het dan ook zo werkt daar als op een telefoon, maar via apkmirror of andere websites kun je YouTube VANCED installeren. Ik heb die zelf op mijn telefoon en ik heb werkelijk NOOIT reclame, pauzes voor flashy ads, niks. Ik moet wel erbij zeggen dat ik zelf geen youtube account heb, want het schijnt dat je dan wel nog iets extra's moet doen om gebruik te kunnen maken van je login op youtube vanced.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Je zult daar waarschijnlijk Youtube premium voor moeten aanschaffen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:34
Ik denk inderdaad dat je daar inderdaad Youtube Premium voor nodig hebt. Je kunt even op vakantie gaan naar Oekraïne en dan daar het abonnement afsluiten met je creditcard voor €3,20 per maand. ( ;) )
Dan krijg je ook Youtube Music en kun je Spotify er ook uit gooien, mocht je dat hebben.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:04
Zo ver ik weet, is die melding een functie om dataverbruik te besparen (zowel voor jou maar ook voor Google). Als je niet meer luistert, stoppen ze gewoon je video/muziek. Ik weet niet of je dat met Premium gaat oplossen, ik heb zelf Premium en een tijdje niet meer gezien, maar dat kan ook toeval zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 14:36
Eigen playlist aanmaken. Dan gebeurt dat niet volgens mij. Enkel bij het "autoplay" waarbij die zelf wat kiest denkt google na een tijdje: Lig je te slapen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-06 16:44
Ik ervaar het ook. Bij mij gebeurt het in de browser. Super irritant. De reden om dataverbruik te verminderen is niet van toepassing, want het gebeurt in Chrome op een pc die bekabeld is verbonden. Voornamelijk vervelend als je naar sets of concerten luistert die langer duren.

Ik heb ook niet kunnen vinden hoe dit uit te zetten is. Wel weet ik dat het niet apparaat of user gebonden is, want mensen om mij heen ervaren het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 14:36
Dataverbruik is óók voor Google niet oneindig ;-) dus dat is een andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 18:58
Messje schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 14:31:
De reden om dataverbruik te verminderen is niet van toepassing, want het gebeurt in Chrome op een pc die bekabeld is verbonden. Voornamelijk vervelend als je naar sets of concerten luistert die langer duren.
Dit is toch JUIST een goed voorbeeld van (onnodig) veel dataverbruik? :P
Je wilt wat muziek (concerten) luisteren, maar zet hiervoor een videostream aan die waarschijnlijk honderden of zelfs duizenden MB's aan data er doorheen jaagt.

De servers van Youtube zijn natuurlijk ook niet gratis. :P

Ik doe het zelf ook vaak genoeg, daar niet van. Maar ik snap best dat ze eens in de zoveel tijd even dubbelchecken of de gebruiker nog wel kijkt. O-)

[ Voor 11% gewijzigd door SmiGueL op 30-07-2020 16:24 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Pagina: 1