L.S.,
Ik heb een licentie voor Office 2019 gekocht. Helaas merk ik dat dit programa maar een smaak kent voor documenten opslaan: op Microsoft onedrive. Dat weiger ik. Ik zie maar een reden voor Microsoft om dat te doen, en dat is ongezonde nieuwsgierigheid.
Ik zou Office 2010 kunnen gebruiken, maar de ondersteuning loopt in oktober af.
Is Office 2013 of 2016 een oplossing?
Of moet ik weg bij Microsoft?
Ik wil ook mijn mail lokaal opslaan, dus dat moet dan ook met dit Office programma.
Als iemand ervaring heeft met een goede betrouwbare mailserver met absolute privacy hou ik me ook aanbevolen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Office 2019 op Windows 10.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoeken naar hoe ik zaken lokaal op kan slaan maar niets gevonden in combinatie met Office 2019.
...
Ik heb een licentie voor Office 2019 gekocht. Helaas merk ik dat dit programa maar een smaak kent voor documenten opslaan: op Microsoft onedrive. Dat weiger ik. Ik zie maar een reden voor Microsoft om dat te doen, en dat is ongezonde nieuwsgierigheid.
Ik zou Office 2010 kunnen gebruiken, maar de ondersteuning loopt in oktober af.
Is Office 2013 of 2016 een oplossing?
Of moet ik weg bij Microsoft?
Ik wil ook mijn mail lokaal opslaan, dus dat moet dan ook met dit Office programma.
Als iemand ervaring heeft met een goede betrouwbare mailserver met absolute privacy hou ik me ook aanbevolen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Office 2019 op Windows 10.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoeken naar hoe ik zaken lokaal op kan slaan maar niets gevonden in combinatie met Office 2019.
...