• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:17
Heeft iemand enig id of je die op een andere manier uit en aan kan zetten ipv via het hekje.

Het is bij mij al meerdere keren voorgekomen dat ik in mn broekzak vanzelf het hekje iets te lang houd ingedrukt.
Gevolg, ik ga zonder het te weten bellen, of erger, wappen.
In beide gevallen heeft het geen positief effect op mn beltegoed

Verwijderd

dit kan helaas niet.. maar ik snap niet hoe je het voormekaar krijgt dat je telefoon geunblocked word als je m in je broekzak hebt dit is bij mij nog nooit gebeurd :?

Verwijderd

Nee, (heb m35i) maar draag jij zo'n strakke broek dan?? ;) Ik heb hem nooit op de toetsenblokkering staan omdat die knopjes vanzelf al zo hard moet indrukken zegmaar.

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 21:18 schreef Xanandu het volgende:
Nee, (heb m35i) maar draag jij zo'n strakke broek dan?? ;) Ik heb hem nooit op de toetsenblokkering staan omdat die knopjes vanzelf al zo hard moet indrukken zegmaar.
ik was eerder :P

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:17
Op woensdag 08 augustus 2001 21:18 schreef Xanandu het volgende:
Valt wel mee, maar tijdens mn werk til ik wel eens wat ofzo.
Ik heb een ander topic gezien, waar je harde knopjes in je telefoon kan zetten, misschien scheelt dat

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 23:15 schreef s3n het volgende:

[..]

Valt wel mee, maar tijdens mn werk til ik wel eens wat ofzo.
Ik heb een ander topic gezien, waar je harde knopjes in je telefoon kan zetten, misschien scheelt dat
dat zou idd wel wat schelen..
maar die optie zit er dus niet op.. maar ik vraag het me nog steeds af ik heb hier dus nooit last van :+

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 22:53

scorpionv

This space for rent

Kan volgens mij niet, ik heb wel een andere oplossing; koop een Ericsson (klepje!).

Fun while it lasted: World Community Grid!

Pagina: 1