Mijn vraag
Ik ben aan het twijfelen of ik mijn systeem geheel moet vervangen voor betere of graphics of dat ik toch nog alleen een videokaart upgrade kan doen. Ik speel mijn games op een 2560 x 1080 monitor. Alles op ultra hoeft echt niet maar Planet Zoo speel ik nu op very low settings en dat is wel erg karig. Daarom ben ik benieuwd naar wat er maximaal mogelijk is qua grafische kaart in mijn huidige systeem. Bij welke kaart komt het punt dat het systeem niet meer het maximale uit de kaart haalt? Kortom; Welke kaart zouden jullie aanraden voor dit systeem?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hardware
Eminent EM1079 Internal USB 3.0 Card Reader - Kaartlezer
Scythe Mugen 4 - Koeler voor processor
Cooler Master N400 - Midtowermodel
MSI Geforce GTX 770 2GB
Crucial 16 GB - Geheugen
CORSAIR VS Series VS450 - Voeding (intern)
Samsung 850 EVO Series - Solid state drive
Intel Core i5-6600K - Processor
Gigabyte GA-B150-HD3P - 1.0
Western Digital HDD 1 TB Sata
Software
Windows 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Door Google weet ik dat de nieuwe kaarten zoals een 2070 of 2080 niet maximal presteren door de oudere configuratie van mijn systeem. Daarnaast denk ik dat de voeding ook een probleempunt kan vormen? De huidige 770gtx verbruikt volgens de statistieken 230 watt.
Ik ben aan het twijfelen of ik mijn systeem geheel moet vervangen voor betere of graphics of dat ik toch nog alleen een videokaart upgrade kan doen. Ik speel mijn games op een 2560 x 1080 monitor. Alles op ultra hoeft echt niet maar Planet Zoo speel ik nu op very low settings en dat is wel erg karig. Daarom ben ik benieuwd naar wat er maximaal mogelijk is qua grafische kaart in mijn huidige systeem. Bij welke kaart komt het punt dat het systeem niet meer het maximale uit de kaart haalt? Kortom; Welke kaart zouden jullie aanraden voor dit systeem?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hardware
Eminent EM1079 Internal USB 3.0 Card Reader - Kaartlezer
Scythe Mugen 4 - Koeler voor processor
Cooler Master N400 - Midtowermodel
MSI Geforce GTX 770 2GB
Crucial 16 GB - Geheugen
CORSAIR VS Series VS450 - Voeding (intern)
Samsung 850 EVO Series - Solid state drive
Intel Core i5-6600K - Processor
Gigabyte GA-B150-HD3P - 1.0
Western Digital HDD 1 TB Sata
Software
Windows 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Door Google weet ik dat de nieuwe kaarten zoals een 2070 of 2080 niet maximal presteren door de oudere configuratie van mijn systeem. Daarnaast denk ik dat de voeding ook een probleempunt kan vormen? De huidige 770gtx verbruikt volgens de statistieken 230 watt.