Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
[i]keybord/i]
Wat is je budget?
Sky is the limit beter 1 keer goed
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Apple van wegen de Iphone .
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Actilino .
Beetje vreemde vraag denk ik omdat ik deze niet kon vinden,
mijn vrouw heeft een handytech actilino, dat is een braille lees regel, hier kan je een usb toetsenbord aan hangen maar de meeste usb toetsenbord functioneerde niet goed, andere toetsenboordinstellingen nooit gevonden, bij haar braille usb toetsenborden. Ze wil eigenlijk een toetsenbord wat perfect aansluit op haar iphone 7+ (ik kwam al snel op macic keyboard van Apple) maar ze typt ook blind terwijl ze nu ook blind is.
Ik zoek een?
[i]keybord/i]
Wat is je budget?
Sky is the limit beter 1 keer goed
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Apple van wegen de Iphone .
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Actilino .
Beetje vreemde vraag denk ik omdat ik deze niet kon vinden,
mijn vrouw heeft een handytech actilino, dat is een braille lees regel, hier kan je een usb toetsenbord aan hangen maar de meeste usb toetsenbord functioneerde niet goed, andere toetsenboordinstellingen nooit gevonden, bij haar braille usb toetsenborden. Ze wil eigenlijk een toetsenbord wat perfect aansluit op haar iphone 7+ (ik kwam al snel op macic keyboard van Apple) maar ze typt ook blind terwijl ze nu ook blind is.
Festina lente