Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Over het algemeen gebruik ik mijn computer voor het kijken van Netflix en YouTube en het surfen op het internet. Daarnaast programmeer ik best vaak in Visual Studio Code en daarnaast speel ik af en toe Minecraft. Naast Minecraft game ik niet en ik hoef dus geen hele 4K-gaming PC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn ideale budget is € 400,-, maar zou ik met dit budget echt iets mislopen wil ik hier best een beetje overheen gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op het moment een laptop dus nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb onderaan een lijstje ingevoegd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het maximale wat ik ooit zal doen is Minecraft spelen op medium settings en tegelijkertijd YouTube kijken. Zolang dit gewoon vlot zonder lag kan draaien, is het goed.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of er goedkopere alternatieven zijn en of er betere componenten voor mijn wensen zijn. De componenten die ik nu heb gekozen zijn een beetje de componenten die ik vaak voorbij zag komen. Veel kennis heb ik verder niet over hardware enz.
Over het algemeen gebruik ik mijn computer voor het kijken van Netflix en YouTube en het surfen op het internet. Daarnaast programmeer ik best vaak in Visual Studio Code en daarnaast speel ik af en toe Minecraft. Naast Minecraft game ik niet en ik hoef dus geen hele 4K-gaming PC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn ideale budget is € 400,-, maar zou ik met dit budget echt iets mislopen wil ik hier best een beetje overheen gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op het moment een laptop dus nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb onderaan een lijstje ingevoegd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het maximale wat ik ooit zal doen is Minecraft spelen op medium settings en tegelijkertijd YouTube kijken. Zolang dit gewoon vlot zonder lag kan draaien, is het goed.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of er goedkopere alternatieven zijn en of er betere componenten voor mijn wensen zijn. De componenten die ik nu heb gekozen zijn een beetje de componenten die ik vaak voorbij zag komen. Veel kennis heb ik verder niet over hardware enz.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 3200G Boxed | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M PRO-M2 MAX | € 66,75 | € 66,75 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox Q300L | € 41,- | € 41,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 59,35 | € 59,35 |
| 1 | Voedingen | Corsair CV450 | € 46,90 | € 46,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 48,99 | € 48,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 350,99 | ||