Toon posts:

hercules/guillemot prophet 4500 video kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb deze kaart 2 maanden

werkt grandioos , maar nu is de cooler/fan naar zijn grootje.

ik heb de support een e-mail gestuurd ,maar heb nog geen antwoord gehad

nu is mijn vraag zijn er alternative om een andere fan er op te plaatsen .

en zo ja hoe moet ik dat doen zonder mijn kaart te sloopen :D

mijn systeem

1,2 gig 266 mhz amd athlon
40 gig ibm dtla 7200 rpm
256 mb 266 mhz geheugen
prophet 4500 video kaart..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Aan de koelertjes die Hercules je toestuurt heb je toch niets. Ik heb een GF2MX zonder koeler, maar ik vond hem erg warm worden. Gevraagd of dit normaal was. Nou ze zouden wel een koelertje toesturen. Ik dat ding een dag later binnen. 1. past niet op de connector van de video kaart en 2. koeler is een slag groter dan heatsink, paste er niet op.

Een vriend van me had de GF1 DDR (de eerste echte). koelertje naar zijn grootje, belt naar Hercules en vraagt om koelertje met GOEDE aansluiting (had mijn verhaal gehoord). Sturen ze hem een koelertje toe, met een verkeerde aansluiting. Hij heeft gewoon een ander koelertje op die heatsink geschroeft en hem aangesloten op de connector, werkt perfect.

dus wat je kunt doen is gewoon een koelertje pakken en die erop schroeven. Als het maar koelt.

Verwijderd

Topicstarter
ahaaa dus elke cooler kan er op
mist hij klein genoeg is ivm ruimte van mijn slots :D

nou alleen nog een cooler zien te vinden die klein genoeg is en toch goed coolt .

bedankt :D

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
brrr. wat is et cool :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op woensdag 08 augustus 2001 20:18 schreef mpeg_master het volgende:

ik heb de support een e-mail gestuurd ,maar heb nog geen antwoord gehad
Weet niet of je dit adres hebt gebruikt:
support.nl@guillemotsupport.com

Maar ik had laatst een vraagje en kreeg 1,5 A4tje terug aan orginele tekst met mogelijke oplossingen. Erg netjes. Ik had alleen net daarvoor het antwoord zelf gevonden en dat past in 1 regel.. die maar even teruggemailed en kreeg netjes een bedankje terug. Was er wel over te spreken.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
zal dat ander adress eens proberen

mijn dank :D:D

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:40
Ik stuurde ze een mail dat ik een andere cooler wilde voor mijn Savage4 omdat ik daar de cooler vanaf gesloopt had om die kutorb te vervangen. Ging niet zeiden ze. Ik kon alleen nog een orb krijgen |:(

Heb er nu een koleremaster opzitten met 5cm sunon fannetje :P
Gewoon met wat tiewraps (kleine) door de ribben en dan naar beneden door dat gaatje. Dan met nog een tiewrap dat ding vastzetten. Evt nog een erop drukken voor borg aangezien een brakke fan vorige week alles lostrilde :(

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:40
Op donderdag 09 augustus 2001 08:23 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Weet niet of je dit adres hebt gebruikt:
support.nl@guillemotsupport.com

Maar ik had laatst een vraagje en kreeg 1,5 A4tje terug aan orginele tekst met mogelijke oplossingen. Erg netjes. Ik had alleen net daarvoor het antwoord zelf gevonden en dat past in 1 regel.. die maar even teruggemailed en kreeg netjes een bedankje terug. Was er wel over te spreken.
Ik kreeg zo'n leuk documentje over probleemoplossingen voor de gayforce. Leuk voor een Kyrobezitter :P
Pagina: 1