• Tricolores
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 06-10 14:59
Beste Tweakers,

Graag zou ik mijn VEGA56 flashen naar een VEGA64 BIOS.
Probleem is dat ik ATIFLASH niet functionerend krijg op de nieuwste versie van Windows.

Foutmelding:

Voor alle duidelijkheid: Ik voer het inderdaad uit als administrator. Ook via de commandprompt lukt het niet.

Is er een andere manier om het flashen door te voeren die jullie bekend is? Of kan iemand me helpen met deze foutmelding en/of een workaround bieden?

Alvast bedankt!
Tricolores

Aorus Elite X570 - Ryzen 7 3700X - 16 GB DDR4 @ 3200 MHz - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 22:17
Tricolores schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 15:03:
Beste Tweakers,

Graag zou ik mijn VEGA56 flashen naar een VEGA64 BIOS.
Probleem is dat ik ATIFLASH niet functionerend krijg op de nieuwste versie van Windows.

Foutmelding:
[Afbeelding]

Voor alle duidelijkheid: Ik voer het inderdaad uit als administrator. Ook via de commandprompt lukt het niet.

Is er een andere manier om het flashen door te voeren die jullie bekend is? Of kan iemand me helpen met deze foutmelding en/of een workaround bieden?

Alvast bedankt!
Tricolores
UAC uitzetten of een bootable Windows XP gebruiken. Kan vanaf cd/usb/whatever.

Alles makkelijker dan flashen ZONDER atiflash.

Woont in Helsinki

• Tricolores
Intelligo schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 15:05:
[...]

Eigenlijk nog niet aan gedacht om UAC uit te zetten, bedankt. Ga dat proberen!

Aorus Elite X570 - Ryzen 7 3700X - 16 GB DDR4 @ 3200 MHz - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC

• Tricolores
Intelligo schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 15:05:
[...]

UAC uitzetten werkt niet, ook na reboot nog steeds zelfde melding. Nog opties? :(

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 22:17
Tricolores schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 21:34:
[...]

UAC uitzetten werkt niet, ook na reboot nog steeds zelfde melding. Nog opties? :(
Ja. Lees de rest van de post die je quote.

Woont in Helsinki

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:54
Tricolores schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 21:34:
[...]

Compatibiliteitsmode geprobeerd?

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• gilla013
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 13:32
Tricolores schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 15:03:
Eeprom programmer gebruiken en daarmee rechtstreeks wegschrijven op de bios chip.

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20:20

nelizmastr

Goed wies kapot

En anders een bootable stick maken met freedos en flashen vanaf de commandline.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee