Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cookie instellingen gaan niet weg

Pagina: 1
Acties:

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Topicstarter
De cookieinstellingen (de test) blijft verschijnen op de homepage en op de forumindex pagina. Op de andere pagina's verdwijnt ie wel.

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Allereerst: leuk en fijn dat er eindelijk getest wordt met een mooie cookiemelding in plaats van de cookiewall.

Máár: ik moet nu élke keer als ik de frontpage of de homepage van het forum bezoek die melding wegklikken.

Zoveel testdata is nou toch weer niet nodig? ;)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als ik @boenkeijer goed heb begrepen zou het over een uurtje of zo weer over moeten zijn.

Een keer lijkt e wel genoeg ja :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik voeg Cookie instellingen gaan niet weg en Cookiemelding even saen.

Update: heh ijn toets doet het niet. Hardwarebug :P

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 29-07-2020 14:09 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Sorry! Maar er zit nog geen minuut tussen, dat topic was er nog niet toen ik begon te typen :P

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het ook wat rete-irritant dat ik elke keer dat ik de FP open opnieuw steeds de keuze moet maken.

Weet niet of dit de bedoeling is, en ik wil best aan tests meewerken, maar de frequentie zou wel iets minder mogen ja.... anders gaat het heel, héél snel vervelen vrees ik.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Blijft nu de hele tijd dit terug komen ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9aue3wk7xRoNAzse1ZN1qRnlshk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3O0tOMhyf3hynWm5OdEx0Mrv.png?f=fotoalbum_large :? 8)7

Edit : ik heb al tig X op toestaan geklikt....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2020 14:14 . Reden: Toevoeging ]

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:51
Ik kamp met hetzelfde probleem.

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Same here, lijkt me niet de bedoeling.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
Yes, er gaat blijkbaar iets fout met de test, hij zou niet terug moeten komen. Ik heb 'm voor nu uitgezet en we gaan er naar kijken!

Thanks voor de heads-up iedereen!

• bartlauwers
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:06
Ik kreeg zojuist wel de test te zien. Weet niet of dat nog zou moeten. Mijn commentaar: na uitklappen van beide menu’s past het niet meer op mijn scherm(iPhone 11 Pro) Er is niet in de pop-up te scrollen. Initieel staat de “opslaan” knop wel in beeld maar als je er op klikt denkt de iPhone/Safari in al haar wijsheid dat je de onderste knoppenbalk wilt hebben dus die verschijnt. Je scherm met de pagina wordt kleiner en de knop verdwijnt dan. Kortom ik krijg het niet voor elkaar om op opslaan te klikken in deze opzet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JLX27dn-wDqeF1BlS7riOQE7yLY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/y7KA6xs55II3nTlHjdPE7t94.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8IelneGOZI_WRqY5-VpWl0kCJ3I=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Txq9ggBwbOKiNeIZtgHjzlEL.png?f=fotoalbum_tile

Current: Tesla M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD /n In bestelling: Tesla MY Standard Wit

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
bartlauwers schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:07:
Ik kreeg zojuist wel de test te zien. Weet niet of dat nog zou moeten. Mijn commentaar: na uitklappen van beide menu’s past het niet meer op mijn scherm(iPhone 11 Pro) Er is niet in de pop-up te scrollen. Initieel staat de “opslaan” knop wel in beeld maar als je er op klikt denkt de iPhone/Safari in al haar wijsheid dat je de onderste knoppenbalk wilt hebben dus die verschijnt. Je scherm met de pagina wordt kleiner en de knop verdwijnt dan. Kortom ik krijg het niet voor elkaar om op opslaan te klikken in deze opzet.
[Afbeelding][Afbeelding]
Ja, we hebben de bug gefixt en opnieuw live gezet. Vandaar dat je 'm te zien kreeg. Dat is inderdaad niet wenselijk.. we zullen daar zeker rekening mee moeten houden, dank voor je feedback!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Test is inmiddels afgelopen :)

Intentionally left blank

Pagina: 1