Wireless Earbuds vooral tijdens sporten

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ik zal gelijk toegeven dat ik geen Audio expert ben en de "hype" rondom wireless airbuds ben ik nog niet in mee gegaan. Tot dit moment. Ik wil graag goede Wireless Earbuds aanschaffen, die vooral gebruikt kunnen worden tijdens sporten (met name tijdens Fitness). Daarvoor gebruik ik nu een draadloze on-ear Headphone maar dat kun je wel invullen: dat gaat gigantisch zweten en zit gewoon niet meer lekker.

Mijn eisen/wensen zijn eigenlijk vrij simpel:
  1. Goed geluid
  2. Comfortabel tijdens sporten
  3. Ik weet niet zo goed in hoeverre deze mogelijkheid er is, maar volume harder/zachter of volgend/vorig nummer zonder je telefoon te moeten pakken zou een pluspunt zijn
Ze zullen vooral gebruikt gaan worden i.c.m. mijn OnePlus 6T telefoon, dus Android.

Het budget wil ik zo rond de €150,- houden (maar er is ruimte).
Heeft iemand misschien een goede tip of goed advies?

[ Voor 4% gewijzigd door EricNL op 29-07-2020 11:43 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien heb je hier wat aan? Op deze site zijn ziek veel headphones gerieviewed, met specifieke ratings voor sport.

https://www.rtings.com/he...usage/running-working-out

Onderin zie je een handige tabel.

[ Voor 8% gewijzigd door kamerplant op 29-07-2020 13:12 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-10 19:53
https://www.oneplus-shop....2gMQgyEAQYAyABEgJgOPD_BwE

Deze zijn net aangekondigd. Zeker omdat je nu een OP 6T werkt dat zo te lezen in de reviews erg lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 18:43
Beats pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:40

DjVe

Hatsaflats!

Ik heb zowel een Sony 1000MX3 hoofdtelefoon, maar ik vind deze veel te warm om mee te sporten, dus heb voor €25 een setje QCY T5 in Nederland gekocht voor €25. Klinken echt bijzonder goed en na 3 maanden intensief gebruik werkt het nog steeds even goed.

Geluid harder zachter gaat via je telefoon, maar je kan wel volgende-vorige via de oortjes bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Ik gebruik zelf sinds enige tijd deze: pricewatch: Anker Soundcore Liberty Air 2 (Zwart) tijdens het hardlopen.

Zitten comfortabel, je hebt verschillende maten rubbertjes zodat ze goed blijven zitten. Geluid is prima in orde (kan je icm de app nog eea aan tweaken) en je kan ook het volume harder en zachter zetten. 1 tik rechts is harder, 1 tik links is zachter.

Vind het voor die prijs boven verwachting goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 20:55
Toevallig zat ik van de week met exact dezelfde vraag en heb uiteindelijk https://www.bol.com/nl/p/...10-zwart/9200000133045215 genomen. Heb ze pas een paar dagen binnen, maar werkt tot nu toe erg goed. Waterdicht, knopjes voor volume, microfoon. Heb hem via Bluetooth gekoppeld met Android.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:39

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder mobiel gebruik en daarmee zou Aankoopadvies Tablets en Telefoons de correcte plek zijn voor dit topic. Echter ga ik het topic niet verplaatsen omdat het niet voldoet aan de eisen die we op GoT aan een topic stellen. Alleen eisen posten en anderen laten zoeken is niet hoe GoT werkt, we verwachten toch minimaal een eigen short list.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.