Save the date op een forum die ik niet mag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batavia
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:29
Ik kreeg net een bericht voor de abo dag en dat ik me hier kan registreren
Beste Batavia,

In het onstuimige 2020 gaat alles nét even anders dan we gewend zijn. Dit betekent echter niet dat we ons zomaar uit het veld laten slaan. Dit jaar steken we ons terugkerende evenement voor abonnees in een digitaal jasje!

De Digitale Abodag 2020 zal plaatsvinden op zaterdag 29 augustus van 14.00 tot 17.00 uur.

Meld je nu aan om een plekje tijdens dit evenement te bemachtigen: topic 2005898
Maar als ik op de link klik krijg ik de volgende error
Je hebt geen toegang tot dit forum

Het topic dat je op hebt gevraagd bevindt zich momenteel in een voor jou afgesloten forum.

(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)

[ Voor 35% gewijzigd door Batavia op 29-07-2020 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat @Moonsugar zich niet gerealiseerd heeft dat supporters geen toegang hebben tot het abonneeforum (en de abodag geen onderdeel is van het supporter-abonnement).

[ Voor 22% gewijzigd door crisp op 29-07-2020 12:00 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07:40

Moonsugar

Communitymanager
Dat klopt! Al zijn daarnaast ook mensen via de abo-DM tool aangeschreven die helemaal geen abonnee zijn. Lijkt er dus op dat er daar ook iets niet helemaal lekker zit!

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

crisp

Devver

Pixelated

Ik voel een ticket aankomen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik voel een DM aankomen die het één en ander uitlegt aan alle mensen die nu die DM hebben gekregen, maar geen toegang hebben tot dat gedeelte van het forum.

[ Voor 10% gewijzigd door Ernemmer op 29-07-2020 12:04 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Het is gewoon slimme promotie zoals de postcode loterij al jaren doet. Je had dit kunnen hebben als je maar het juiste lot gekocht hebt.. dus nu iedereen hun abo upgraden.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07:40

Moonsugar

Communitymanager
Een foutje van een nieuwe communitymanager is als je het mij vraagt allesbehalve slim @LordSinclair, maar ik voel me gevleid dat je denkt dat ik een of ander masterplan heb! ;)

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:31

Standeman

Prutser 1e klasse

offtopic:
precies wat iemand met een geheim masterplan zou zeggen >:) :P

[ Voor 10% gewijzigd door Standeman op 29-07-2020 13:41 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 16:20
@Batavia er is wel een work-around voor dit euvel; even je abbo upgraden en 't zou moeten werken.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Standeman schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 13:41:
offtopic:
precies wat iemand met een geheim masterplan zou zeggen >:) :P
Geen MoaM voor jou dit jaar })

Misschien digitaal :+

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batavia
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:29
Freeaqingme schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 13:44:
@Batavia er is wel een work-around voor dit euvel; even je abbo upgraden en 't zou moeten werken.
Als een Tweakers admin even dat vinkje bij mijn account aan zet vind ik het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Batavia schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 14:18:
[...]

Als een Tweakers admin even dat vinkje bij mijn account aan zet vind ik het ook goed.
Puik plan. Laat T.net jullie ook eens wat extra's gunnen als jarenlange supporter.

[ Voor 4% gewijzigd door CyberMania op 29-07-2020 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marchel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:40

Marchel

Buy the rumor, sell the news.

Potverdikke.....

Ik wil eigenlijk wel naar deze abodag. Is er nog iets aan te doen wanneer ik supporter ben, en mezelf upgrade, en zodoende toch toegang krijg om mezelf aan te melden. Wat is de procedure? :)

Toyota Supra Legend Premium AT GR 3.0 340pk (01/2022) - Pallet Kachel - 9 Zonnepanelen, 3915 WP - Geen gas aanslutiing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 09:15

De Nelis

en anders maar niet...

Marchel schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 14:41:
Potverdikke.....

Ik wil eigenlijk wel naar deze abodag. Is er nog iets aan te doen wanneer ik supporter ben, en mezelf upgrade, en zodoende toch toegang krijg om mezelf aan te melden. Wat is de procedure? :)
Upgrade je account en klik op de link in de TS O-)

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:31

Standeman

Prutser 1e klasse

Marchel schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 14:41:
Potverdikke.....

Bedenk wel dat, zover ik heb begrepen, het een online event zal zijn vanwege corona enzo.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marchel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:40

Marchel

Buy the rumor, sell the news.

Standeman schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 15:07:
[...]

Bedenk wel dat, zover ik heb begrepen, het een online event zal zijn vanwege corona enzo.
Ah dat wist ik niet. Er is geen upgrade optie, voor nu dus maar mijn supporter abonnement stopgezet.
Volgens mij kan hier nog het e.e.a. verbetert worden aan dit proces. Nu is het maar afwachten of ik een nieuw abonnement neem ;-)

Toyota Supra Legend Premium AT GR 3.0 340pk (01/2022) - Pallet Kachel - 9 Zonnepanelen, 3915 WP - Geen gas aanslutiing

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Marchel schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 15:12:
[...]
Er is geen upgrade optie
Jawel, als je een hoger abonnement afsluit, wordt dit verrekend met wat je al betaalt hebt ;)
Staat letterlijk zo op https://tweakers.net/info/abonnementen/hero-abonnement/
Wil je een lopend Supporter-abonnement upgraden naar een Hero-abonnement? Dat kan en dat gaat dan gelijk in. We zetten je openstaande ‘tegoed’ van je oude abonnement naar rato om in extra dagen voor je nieuwe abonnement. Uiteraard ronden we dat in jouw voordeel af.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 16:20
Wellicht niet de plek om 't te bespreken; maar ik zat net ook te kijken naar een 'upgrade' knopje en kon die niet vinden. Wellicht iets om dat dan maar alsnog te implementeren? Al dan niet als link naar bovenstaande uitleg.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Pagina: 1