Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk racesimulaties spelen zoals iRacing en Assetto`corsa. Als het qua budget meezit zelfs in virtual reality.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro (excl vr bril).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn huidige randapparatuur:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren.
Mijn vragen aan jullie zijn:
1. Is mijn huidige systeem goed genoeg om bijvoorbeeld iRacing te spelen?
2. Is er een sterker systeem nodig voor virtual reality?
3. Ik heb op dit moment nog een 240 hertz scherm omdat deze pc eigenlijk is ontworpen voor csgo. Wanneer ik geen virtual reality zou spelen, is een 60 hertz dan ook voldoende voor race simulatie games?
4.Zou ik mijn 240 hertz scherm kunnen verkopen (een ander simpel schermpje gebruiken), een oculus rift kopen met een racing playseat en ben ik dan al ready to go voor VR met mijn huidige kast?
5. Is de VR ervaring beter dan 3 monitoren voor je neus bij racesimulatie games, of blijft het persoonlijke voorkeur?
Ik zou het HEEL fijn vinden als jullie mijn 5 vragen met opsomming zouden kunnen beantwoorden.
Ik ben jullie sowieso al heel erg dankbaar voor alle tijd en moeite voor het antwoorden, HARTELIJK DANK
Voornamelijk racesimulaties spelen zoals iRacing en Assetto`corsa. Als het qua budget meezit zelfs in virtual reality.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro (excl vr bril).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-7600K Boxed | € 260,15 | € 260,15 |
| 1 | Moederborden | MSI Z270 SLI Plus | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 774,40 | € 774,40 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio 452 | € 74,05 | € 74,05 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,32 | € 29,32 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 65,61 | € 65,61 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.203,53 | ||
Dit is mijn huidige randapparatuur:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitoren | Dell Alienware AW2518HF Zwart | € 340,89 | € 340,89 |
| 1 | Toetsenborden | HyperX Alloy FPS (Cherry MX-Red) Qwerty US | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Muizen | Logitech Pro Wireless | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Muismatten | Steelseries QcK XXL | € 32,99 | € 32,99 |
| 1 | Game-accessoires | Trust GXT 707 Resto Gaming Chair (v1) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gaming headsets | HyperX Cloud II Red | € 87,99 | € 87,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 679,87 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren.
Mijn vragen aan jullie zijn:
1. Is mijn huidige systeem goed genoeg om bijvoorbeeld iRacing te spelen?
2. Is er een sterker systeem nodig voor virtual reality?
3. Ik heb op dit moment nog een 240 hertz scherm omdat deze pc eigenlijk is ontworpen voor csgo. Wanneer ik geen virtual reality zou spelen, is een 60 hertz dan ook voldoende voor race simulatie games?
4.Zou ik mijn 240 hertz scherm kunnen verkopen (een ander simpel schermpje gebruiken), een oculus rift kopen met een racing playseat en ben ik dan al ready to go voor VR met mijn huidige kast?
5. Is de VR ervaring beter dan 3 monitoren voor je neus bij racesimulatie games, of blijft het persoonlijke voorkeur?
Ik zou het HEEL fijn vinden als jullie mijn 5 vragen met opsomming zouden kunnen beantwoorden.
Ik ben jullie sowieso al heel erg dankbaar voor alle tijd en moeite voor het antwoorden, HARTELIJK DANK