Schilderijen Galerij LG OLED Thinq 48inch 2020

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TolHansen
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 05-01 17:46
Goedendag ik heb sinds kort een LG OLED Thinq 48inch 2020.

Deze TV heeft de mogelijkheid om via de schilderij galerij via diverse thema's schilderijen te tonen op het beeldscherm zodat als je bijvoorbeeld alleen Radio luistert het zwarte scherm wat levendiger wordt.

Als ik die galerij inschakel krijg ik daarbij standaard een vrij irritant tingeltangel muziekje wat ik niet uit kan zetten. Is er geen mogelijkheid om wel de schilderijen galerij te gebruiken maar dan zonder dat irritante muziekje, dus bijvoorbeeld luisteren naar radio 2 met beeld van de galerij.

Als ik nu het beeldscherm uitzet terwijl ik radio luister, heb ik helemaal geen geluid meer.

Radio 2 komt via de HDMi kabel die rechtstreeks op het zwarte KPN kastje zit (1 HDMI poort op het KPN kastje.)

Geluid komt via een paar hele goede DNS boxen, deze boxen zijn weer aangesloten op een moderne Pioneer versterker Deze versterker is via een optische kabel verbonden rechtstreeks met de TV.

Relevante software en hardware die ik gebruik Pioneer AV receiver vsx-932
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Als ik een HDMI kabel van de Pioneer rechtstreeks naar de TV leidt krijg ik een Dolby AWR foutmelding midden op het beeld van de TV te zien die ik dan niet weg kan drukken

Graag jullie opmerkingen suggesties hierover
Bvd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zou het hier proberen: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Lijkt me ook wel mogelijk moeten zijn om iig gewoon het beeld uit te zetten terwijl je nog (radio)geluid hebt gezien het van een externe bron komt http://kr.eguide.lgappstv...ysaving_e_c_a_t__dut.html

[ Voor 84% gewijzigd door apis29 op 28-07-2020 23:32 ]