Het is voor mij een tijd geleden dat ik iets heb gedaan aan mijn computer, ik denk ongeveer 6 jaar. Het is voor mij zo lang geleden dat ik totaal niet weet of de componenten die ik kies goed zijn voor deze tijd.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral fps games speel ik, laatste tijd heb ik veel plezier in warzone. Maar heb ook games gespeeld zoals apex,rust,bdo en arma 3
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1400~1500 euro zou ik graag een leuke pc voor in elkaar willen zetten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf heb ik al even gekeken op pc build websites en kwam ik bij onderstaande uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorheen was ik van de intel maar meerdere mensen hebben aangegeven dat de CPU best amd kan zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het behalen van meer fps dan 70~80 in warzone, ik ben van plan om ook een 144hz scherm aan te schaffen.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Graag ontvang ik advies over bovenstaande componenten en wat hier in gewijzigd kan worden, indien je een complete andere setup voor mij hebt ben ik ook hierin geïnteresseerd.
Het is voor mij te lang geleden dat ik iets heb gedaan met mijn computer en ontvang graag advies.
Ik wil je alvast bedanken voor je tijd en input !
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral fps games speel ik, laatste tijd heb ik veel plezier in warzone. Maar heb ook games gespeeld zoals apex,rust,bdo en arma 3
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1400~1500 euro zou ik graag een leuke pc voor in elkaar willen zetten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf heb ik al even gekeken op pc build websites en kwam ik bij onderstaande uit.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 295,05 | € 295,05 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-F Gaming | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | € 530,05 | € 530,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - TG | € 87,89 | € 87,89 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 73,89 | € 73,89 |
| 2 | Ventilatoren | be quiet! Silent Wings 3 PWM, 140mm | € 20,30 | € 40,60 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K2/16 | € 83,97 | € 83,97 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 119,99 | € 119,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 104,72 | € 104,72 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.445,16 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorheen was ik van de intel maar meerdere mensen hebben aangegeven dat de CPU best amd kan zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het behalen van meer fps dan 70~80 in warzone, ik ben van plan om ook een 144hz scherm aan te schaffen.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Graag ontvang ik advies over bovenstaande componenten en wat hier in gewijzigd kan worden, indien je een complete andere setup voor mij hebt ben ik ook hierin geïnteresseerd.
Het is voor mij te lang geleden dat ik iets heb gedaan met mijn computer en ontvang graag advies.
Ik wil je alvast bedanken voor je tijd en input !