Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wout Valentijn
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23-08-2020
Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone sinds ik er achter kwam dat mijn Samsung A10 nu net NIET geschikt was voor de 5 GHz Wifi band bij het in gebruik nemen van Chrome Cast.
Ik dus op zoek op Tweakers en voer daarbij o.a. in Wifi AX (Wifi-6). Niet persé nodig voor die 5 GHz an sich, maar je bent nieuwsgierig en je speelt wat met de filters. Dat is altijd leuk. :)
Eén van de voordeligste keuzes hier is Xiaomi Mi 10 Lite, maar als je naar de sites gaat waar die te koop is, en naar de site van de fabrikant, dan is de hoogste Wifi AC, oftewel Wifi-5. Kan dit kloppen en waar op Tweakers kan men melden dat iets misschien niet correct is?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:56
Onderaan de lijst met specificaties: “Verbeter productgegevens”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wout Valentijn
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23-08-2020
Oké, dank je! Ik heb bij opmerkingen mijn observatie geplaatst, plus een link naar de specs van de fabrikant. Het viel me op trouwens dat naast het maken van een opmerking je ook zelf van alles kunt aan- en uitvinken. Ik neem aan dat elke mutatie daar gemonitord wordt en pas na verificatie daadwerkelijke life gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Wout Valentijn schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:37:
Oké, dank je! Ik heb bij opmerkingen mijn observatie geplaatst, plus een link naar de specs van de fabrikant. Het viel me op trouwens dat naast het maken van een opmerking je ook zelf van alles kunt aan- en uitvinken. Ik neem aan dat elke mutatie daar gemonitord wordt en pas na verificatie daadwerkelijke life gaat?
Ja zeker. Het wordt gecontroleerd door een pricewatch medewerker. Dit soort zaken passen in het vervolg ook beter in Pricewatch.

Aangezien het nu bij de Pricewatch mensen ligt, komt hier een slotje op.

Dit topic is gesloten.