Voor een nieuw gebouw dat ons bedrijf heeft gezet zoek ik een eenvoudige telefonie-oplossing voor een stuk of 3 draadloze toestellen. Binnen in het gebouw is er een volledige wifi-dekking (maar géén GSM-dekking) en de bedoeling was dan ook om een draagbaar toestel te kopen die via deze wifi en een SIP-account aan VOIP kan doen.
Nu ben ik op zoek naar zo'n draagbare Wifi VOIP-toestellen maar ik vind echter amper modellen. En als ik er vind - zoals de Grandstream WP820 - of het toestel van Unifi dan gebruiken deze toestellen (verouderde versies van) Android. Ik zou graag een heel eenvoudig DECT-handset-achtig toestel kopen om te kunnen bellen over Wifi, maar dat lijkt niet te bestaan?
Of hebben jullie hier aan te raden modellen voor?
Alvast bedankt!
Nu ben ik op zoek naar zo'n draagbare Wifi VOIP-toestellen maar ik vind echter amper modellen. En als ik er vind - zoals de Grandstream WP820 - of het toestel van Unifi dan gebruiken deze toestellen (verouderde versies van) Android. Ik zou graag een heel eenvoudig DECT-handset-achtig toestel kopen om te kunnen bellen over Wifi, maar dat lijkt niet te bestaan?
Of hebben jullie hier aan te raden modellen voor?
Alvast bedankt!