Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Allround PC die ook gebruikt wordt om te gamen. Meestal voor shooter games (COD, CSGO, ...). Voor werk doeleinden heb ik ook wat extra kracht nodig om eens een VM te kunnen runnen voor enkele uren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro. Er zit wat stretch op exclusief de prijs voor een nieuwe monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en headset worden meegenomen. En 1 extra M2 SSD (Intel) als 2de hard disk.
Als behuizing heb ik reeds de Fractal Define R5 die ik wil gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben altijd een grote intel fan geweest maar ga deze keer het toch eens wagen om naar AMD te gaan. Qua moederbord ben ik altijd zeer tevreden met Gigabyte.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hou wel graag van een stil systeem.
Ga je overklokken?
Neen dat is niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?[i]
Na enkele dagen te hebben ingelezen heb ik een reeds goed idee maar ik zoek vooral nog advies naar het stille aspect van de pc en of ik eventueel toch waterkoeling moet overwegen.
Verder had ik graag nog wat advies gekregen ivm een goede monitor die ik hierop kan koppelen. Nu maak ik gebruik van 2 Dell U2212HM schermen.
Allround PC die ook gebruikt wordt om te gamen. Meestal voor shooter games (COD, CSGO, ...). Voor werk doeleinden heb ik ook wat extra kracht nodig om eens een VM te kunnen runnen voor enkele uren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro. Er zit wat stretch op exclusief de prijs voor een nieuwe monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en headset worden meegenomen. En 1 extra M2 SSD (Intel) als 2de hard disk.
Als behuizing heb ik reeds de Fractal Define R5 die ik wil gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben altijd een grote intel fan geweest maar ga deze keer het toch eens wagen om naar AMD te gaan. Qua moederbord ben ik altijd zeer tevreden met Gigabyte.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hou wel graag van een stil systeem.
Ga je overklokken?
Neen dat is niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?[i]
Na enkele dagen te hebben ingelezen heb ik een reeds goed idee maar ik zoek vooral nog advies naar het stille aspect van de pc en of ik eventueel toch waterkoeling moet overwegen.
Verder had ik graag nog wat advies gekregen ivm een goede monitor die ik hierop kan koppelen. Nu maak ik gebruik van 2 Dell U2212HM schermen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 170,- | € 170,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Pro | € 180,50 | € 180,50 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 579,- | € 579,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 114,64 | € 114,64 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 Platinum 550W | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 106,19 | € 106,19 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.321,10 |
[ Voor 46% gewijzigd door hardyke_ op 28-07-2020 15:47 ]