Beste tweakers,
Ik ben een nieuw game systeem aan het maken en vraag graag jullie hulp aangezien jullie er waarschijnlijk meer verstand over hebben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een aantal games spelen met een hoge kwaliteit. En natuurlijk ook voor normaal gebruik. Daarnaast ook voor programmeer ide's en andere zware programmes zoals vivado. Daarnaast wil ik me ook meer gaan verdiepen in unity..
Wat mag het systeem gaan kosten?
De kosten van de hardware het liefst op ongeveer 800 en maximaal 900 euro. Windows keys heb ik zelf wel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijst samen gesteld met wat ik denk dat ik nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, maar het liefst wel de ASUS TUF B450-PLUS GAMING, omdat hier een cashback op zit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
beetje stil en niet te brede behuizing, het liefst maximaal 210 a 220 mm .
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij een beetje in een goeie richting kunnen sturen of deze lijst al een beetje goed is
Met vriendelijke groet,
Ferdin de Graag
Ik ben een nieuw game systeem aan het maken en vraag graag jullie hulp aangezien jullie er waarschijnlijk meer verstand over hebben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een aantal games spelen met een hoge kwaliteit. En natuurlijk ook voor normaal gebruik. Daarnaast ook voor programmeer ide's en andere zware programmes zoals vivado. Daarnaast wil ik me ook meer gaan verdiepen in unity..
Wat mag het systeem gaan kosten?
De kosten van de hardware het liefst op ongeveer 800 en maximaal 900 euro. Windows keys heb ik zelf wel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijst samen gesteld met wat ik denk dat ik nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, maar het liefst wel de ASUS TUF B450-PLUS GAMING, omdat hier een cashback op zit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
beetje stil en niet te brede behuizing, het liefst maximaal 210 a 220 mm .
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij een beetje in een goeie richting kunnen sturen of deze lijst al een beetje goed is
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | Asus TUF B450-Plus Gaming | € 88,- | € 88,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 236,- | € 236,- |
1 | Behuizingen | Corsair Carbide 100R Silent Edition | € 57,90 | € 57,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,90 | € 22,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 65,90 | € 65,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 49,- | € 49,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 106,19 | € 106,19 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 794,89 |
Met vriendelijke groet,
Ferdin de Graag