Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik had een post aangemaakt voor het upgraden van een oud systeem, maar ik heb er voor gekozen om een volledig nieuw systeem te bouwen.Ik wil dit systeem gaan gebruiken om (voornamelijk) te gamen. Ook zal er beeldbewerking op gedaan worden, maar dit zal niet al te zwaar zijn.
Het systeem wordt aangeschaft met als uitzicht; upgraden wanneer nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Momenteel heb ik gerekend op een budget van ongeveer 1.400 euro maar als ik kan besparen hoor ik dit graag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Yes yes! Twee schermen, keyboard en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Meeste onderdelen zijn uitgezocht op upgrades in de toekomst. het mobo en de kast is gekozen voor de form factor. De form factor maakt het mogelijk om mijn hebben en houden mee te nemen (wat wel eens voorkomt) het mobo maakt het mogelijk dat ik ook niet bedrade verbindingen kan maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
WiFi is een must, ik ben veel op meerdere locaties te vinden waar vaak ook geen bedrade verbinding mogelijk is. Ik wil dan nog altijd degelijk gebruik kunnen maken van het internet.
De micro-ATX formfactor vind ik persoonlijk erg fijn.
RGB en waterkoeling hoeft voor mij niet, heeft geen meerwaarde.
Ga je overklokken?
Nee voor alsnog niet, maar ik ben wel bezig mezelf hierin te verdiepen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback op de build, als ik ergens wat kan besparen/verbeteren dan hoor ik dit natuurlijk graag! Momenteel heb ik het onderstaande voor ogen.
Ik twijfel nog te zeer aan mijn eigen kunnen dus ik zou het fijn vinden als er iemand met mij mee kijkt om te kijken dat ik geen kat in de zak koop.
Ik had een post aangemaakt voor het upgraden van een oud systeem, maar ik heb er voor gekozen om een volledig nieuw systeem te bouwen.Ik wil dit systeem gaan gebruiken om (voornamelijk) te gamen. Ook zal er beeldbewerking op gedaan worden, maar dit zal niet al te zwaar zijn.
Het systeem wordt aangeschaft met als uitzicht; upgraden wanneer nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Momenteel heb ik gerekend op een budget van ongeveer 1.400 euro maar als ik kan besparen hoor ik dit graag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Yes yes! Twee schermen, keyboard en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Meeste onderdelen zijn uitgezocht op upgrades in de toekomst. het mobo en de kast is gekozen voor de form factor. De form factor maakt het mogelijk om mijn hebben en houden mee te nemen (wat wel eens voorkomt) het mobo maakt het mogelijk dat ik ook niet bedrade verbindingen kan maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
WiFi is een must, ik ben veel op meerdere locaties te vinden waar vaak ook geen bedrade verbinding mogelijk is. Ik wil dan nog altijd degelijk gebruik kunnen maken van het internet.
De micro-ATX formfactor vind ik persoonlijk erg fijn.
RGB en waterkoeling hoeft voor mij niet, heeft geen meerwaarde.
Ga je overklokken?
Nee voor alsnog niet, maar ik ben wel bezig mezelf hierin te verdiepen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback op de build, als ik ergens wat kan besparen/verbeteren dan hoor ik dit natuurlijk graag! Momenteel heb ik het onderstaande voor ogen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 296,- | € 296,- |
| 1 | Moederborden | Asus Prime B550M-A (WI-FI) | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | € 530,05 | € 530,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Shadow Rock 3 | € 48,60 | € 48,60 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 114,64 | € 114,64 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 106,19 | € 106,19 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.401,28 | ||
Ik twijfel nog te zeer aan mijn eigen kunnen dus ik zou het fijn vinden als er iemand met mij mee kijkt om te kijken dat ik geen kat in de zak koop.
[ Voor 0% gewijzigd door Waharbl! op 28-07-2020 15:37 . Reden: Uitbreiding informatie ]