Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis Tuin en Keuken dingen, maar ook wat gamen. Zo speel ik graag Rocket League, Civilization en in de toekomst mss nog GTA of Far Cry
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil toch graag onder de €1000 blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een SSD Samsung 850 EVO
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, heb voor AMD gekozen omdat de Ryzen goed uit de tests kwam
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga je overklokken?
Standaard is prima
Wat verwacht je van ons?
Een laatste controle of ik geen domme keuzes heb gemaakt. Of dat er mss een betere/verstandige alternatief product gekozen had moeten worden.
Huis Tuin en Keuken dingen, maar ook wat gamen. Zo speel ik graag Rocket League, Civilization en in de toekomst mss nog GTA of Far Cry
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil toch graag onder de €1000 blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een SSD Samsung 850 EVO
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH Max | € 76,99 | € 76,99 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 236,- | € 236,- |
| 1 | Monitoren | Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart | € 128,01 | € 128,01 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Gamecontrollers | Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) + kabel voor Windows Zwart | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Gamecontrollers | Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10 Zwart | € 21,78 | € 21,78 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 49,- | € 49,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 827,58 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, heb voor AMD gekozen omdat de Ryzen goed uit de tests kwam
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga je overklokken?
Standaard is prima
Wat verwacht je van ons?
Een laatste controle of ik geen domme keuzes heb gemaakt. Of dat er mss een betere/verstandige alternatief product gekozen had moeten worden.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.