Ik werk vaak vanuit huis, waarbij ik mijn thuiskantoor deel met mijn vrouw. Ik wil hier graag een geluidsinstallatie hebben, om tijdens werk muziek af te spelen (hoofdzakelijk spotify). De vloerruimte is beperkt, maar de ruimte is erg hoog (+- 4m). Ik zou de luidsprekers daarom het liefst bovenin twee hoeken van de kamer ophangen aan plafond of wand, zodat ze niet in de weg staan.
Wensen en eisen:
Wensen en eisen:
- Bevestiging aan wand of plafond mogelijk. Gezien de hoogte (4m) ook belangrijk dat ze vervolgens naar beneden te richten zijn. Liefst zelfs tegelijk horizontaal en verticaal draaibaar, zodat ik ze aan de wand kan ophangen, naar de kamer kan draaien en naar beneden kan richten.
- Stereo lijkt mij afdoende (2.0)
- Ik ga geen extra subwoofer neerzetten, dus ze moeten wel een beetje laag kunnen produceren. Het hoeft echter niet al te gek, ik ben geen audiofiel en ga er ook geen films op kijken.
- Beetje compact en strak, want mijn vrouw moet er ook tegenaan kijken. Bij voorkeur in wit.
- Bekabeld aangesloten: ik kan makkelijker luidsprekerkabels dan stroom ter plekke krijgen.
- Budget: maximaal euro of 500 voor twee luidsprekers.
- Bowers & Wilkins M1: voldoet aan wensen, misschien te weinig laag?
- Cambridge Audio Minx Min 22: waarschijnlijk te weinig laag
- Artsound UNI30: voldoet aan wensen, mooi design, goede reviews. Wel voor mij onbekend en erg aan onderkant budget, dus misschien kwalitatief niet helemaal wat ik zoek?
- Yamaha NS-AW294: lijkt ook alle vinkjes te hebben, wel maar 1 richting te draaien
[ Voor 0% gewijzigd door ThomasClay op 28-07-2020 16:14 . Reden: Ubb code fail ]