FPS gaming headset basgeluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 13:58
Wat is jullie mening over het basgeluid in FPS gaming over een headset?
Ik wil (naar aller waarschijnlijkst) de Sennheiser G4ME ZERO kopen maar las dat er weinig basgeluid was. In een ander topic lees ik dat je in FPS het basgeluid niet nodig hebt aangezien je de voetstappen en geweersalvo's niet meer kunt horen.

Ik kom van een Sennheiser PC350.Ik kan mij niet herinneren hoe het basgeluid daar was,

[ Voor 3% gewijzigd door noud op 28-07-2020 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:12
Ik heb zelf een G933 van Logitech, maar die is qua geluidskwaliteit een beetje triest. Het klinkt nèt iets beter dan blikjes met een draad ertussen. Ook nauwelijks bas aanwezig.

De Sony MX 1000 geeft hier echter wel erg goed geluid met een goede bas, maar die is qua voice chat dan weer zwaar ondermaats. (Deze headset heeft twee modes: alleen audio en headset mode. Bij de headset mode kan je de microfoon gebruiken, maar klinkt de audio nog slechter dan mijn G933)

Als ik het mij goed herinner heeft de Mediamarkt wel een assortiment headsets staan zodat je het kan uitproberen. Ik weet alleen niet meer of daar nou ook echt goede headsets tussen zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 13:58
Dat was mijn vraag niet ;)
En uitproberen heeft geen zin. Ik wil puur een gaming headset.

Mijn vraag is. Heeft een bas een meer toegevoegde waarde in FPS games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Die vraag kun je zelf toch ook wel beantwoorden?

Wil je competitief spelen dan is bass natuurlijk niet heel zinvol. Wil je genieten van het geluid, zoals bijvoorbeeld in battleflapper 5 dan heeft bass wel degelijk een toegevoegde waarde.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."