Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeWashing Machine Is Destroyed By A Brick
De video is wat overdreven, maar een soortgelijk iets gebeurd in m'n huis momenteel. Daardoor ben ik genoodzaakt het hele centrifuge programma af te moeten breken omdat het not done is in zo'n toestand snachts te wassen.
Kortgezegd: ik heb in ingebouwd in de keuken, naast de vaatwasser. Ik moest ze verwisselen omdat de water toevoer voor de wasmachine net iets te kort was. Nu staat het maar de wasmachine is verre van gebalanceerd. Hoe balanceer je zo'n ding? Het is vooral als je grote hompen kledingstukken erin doet en gaat wassen.
Ik heb het initieel vast proberen te zetten met een balk hout maar dat maakt helemaal niets uit. Het hele marmeren blad (aanrecht) gaat erdoor (zwaar) trillen en op deze manier ben ik bang dat het hele zaakje van ellende uit elkaar valt. Doe je zoiets met een waterpas?