In dit topic zou ik graag discussies en ervaringen willen uitwisselen met andere Corsair iCue gebruikers en/of toekomstige gebruikers.
Wat is iCue?
iCue is een platform, bedacht door Corsair, om al je RGB spullen centraal mee te bedienen.
Het bestaat uit het software tool iCue en vele hardware randzaken zoals toetsenborden, muizen, fans, memory etc.
Zelf heb ik het toetsenbord K70 Lux RGB
Dit is een prima mechanisch toetsenbord met CherryMX switches en een USB passthrough (handig voor je muis).
De iCue software vind ik voorlopig wat teleurstellend.
Ik heb een 2-tal vaste kleuren ingesteld voor een aantal knoppen (wsad en 12345).
Verder een dynamisch "type lightning" waarmee mijn hele toetsenbord een disco wordt zodra ik erop type.
Wat is teleurstellend vind, is dat er geen interactie lijkt tussen games en iCue.
Geen context afhankelijke lightning oid.
Sinds kort heb ik ook de muismat MM800 Polaris RGB.
Deze vind ik ook teleurstellend.
Ik kan alleen spiraal regenboog instellen (linksom of rechtsom).
En als ik hem aansluit op de passthrough van mijn toetsenbord, dan werkt ie niet.
Zelf heeft een eigen passthrough.
Mijn muis werkt wel in beide passthrough.
Kwa muis zit ik de Scimitar te overwegen.
De Pro RGB (uit 2017) lijkt snel problemen te krijgen met knoppen.
Maar de nieuwe Elite (uit 2020), daarvan is nog weinig bekend.
Wat zijn jullie ervaringen?
Wat is iCue?
iCue is een platform, bedacht door Corsair, om al je RGB spullen centraal mee te bedienen.
Het bestaat uit het software tool iCue en vele hardware randzaken zoals toetsenborden, muizen, fans, memory etc.
Zelf heb ik het toetsenbord K70 Lux RGB
Dit is een prima mechanisch toetsenbord met CherryMX switches en een USB passthrough (handig voor je muis).
De iCue software vind ik voorlopig wat teleurstellend.
Ik heb een 2-tal vaste kleuren ingesteld voor een aantal knoppen (wsad en 12345).
Verder een dynamisch "type lightning" waarmee mijn hele toetsenbord een disco wordt zodra ik erop type.
Wat is teleurstellend vind, is dat er geen interactie lijkt tussen games en iCue.
Geen context afhankelijke lightning oid.
Sinds kort heb ik ook de muismat MM800 Polaris RGB.
Deze vind ik ook teleurstellend.
Ik kan alleen spiraal regenboog instellen (linksom of rechtsom).
En als ik hem aansluit op de passthrough van mijn toetsenbord, dan werkt ie niet.
Zelf heeft een eigen passthrough.
Mijn muis werkt wel in beide passthrough.
Kwa muis zit ik de Scimitar te overwegen.
De Pro RGB (uit 2017) lijkt snel problemen te krijgen met knoppen.
Maar de nieuwe Elite (uit 2020), daarvan is nog weinig bekend.
Wat zijn jullie ervaringen?
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD