Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk video editing met Adobe Premiere Pro. Daarnaast wil ik af en toe gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2000,- inclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit wordt mijn eerste pc die ik ga bouwen. Ik heb 6 jaar gewerkt op een laptop (Lenovo Y50-70) Gamen gaat nog steeds prima maar tijdens het video editen is het te traag. Ik moet een goede processor en genoeg werkgeheugen hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet er gewoon strak uitzien.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een aantal vragen over de opslag. Ik heb gelezen dat het goed is om je besturingssysteem en programma’s op een aparte schijf te zetten. Zijn twee schijven genoeg of is het beter om drie schijven te hebben om ook nog je projecten en mediabestanden gescheiden te houden? Is het handig om je games op een apart schijf te zetten of gewoon op de schijf waar windows op staat.
Het beeldmateriaal laat ik niet allemaal op mijn interne schijf staan maar die zet ik op externe schijven dus is het dan wel nuttig om een schijf te kopen met veel opslag? Ik zat te denken aan twee Kingston A2000 m.2 SSD’s van 1TB.
Kan een SSD m.2 pci-e 3.0 x4 op een moederbord die m.2 pci-e 4.0 x4 ondersteund?
Wat betekend (S600 / pci-e 4.0 x4) ? Heeft dit invloed op de prestatie?
Op dit moment heb ik nog geen moederbord uitgekozen. Adviseren jullie een moederbord met of zonder ingebouwde wifi of misschien een losse wifi dongle aanschaffen?
Voornamelijk video editing met Adobe Premiere Pro. Daarnaast wil ik af en toe gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2000,- inclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit wordt mijn eerste pc die ik ga bouwen. Ik heb 6 jaar gewerkt op een laptop (Lenovo Y50-70) Gamen gaat nog steeds prima maar tijdens het video editen is het te traag. Ik moet een goede processor en genoeg werkgeheugen hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet er gewoon strak uitzien.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een aantal vragen over de opslag. Ik heb gelezen dat het goed is om je besturingssysteem en programma’s op een aparte schijf te zetten. Zijn twee schijven genoeg of is het beter om drie schijven te hebben om ook nog je projecten en mediabestanden gescheiden te houden? Is het handig om je games op een apart schijf te zetten of gewoon op de schijf waar windows op staat.
Het beeldmateriaal laat ik niet allemaal op mijn interne schijf staan maar die zet ik op externe schijven dus is het dan wel nuttig om een schijf te kopen met veel opslag? Ik zat te denken aan twee Kingston A2000 m.2 SSD’s van 1TB.
Kan een SSD m.2 pci-e 3.0 x4 op een moederbord die m.2 pci-e 4.0 x4 ondersteund?
Wat betekend (S600 / pci-e 4.0 x4) ? Heeft dit invloed op de prestatie?
Op dit moment heb ik nog geen moederbord uitgekozen. Adviseren jullie een moederbord met of zonder ingebouwde wifi of misschien een losse wifi dongle aanschaffen?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 296,05 | € 296,05 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super Gaming OC 6G | € 256,90 | € 256,90 |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 73,89 | € 73,89 |
1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 474,32 | € 474,32 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 127,90 | € 127,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular | € 81,90 | € 81,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 106,87 | € 106,87 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.417,83 |